Pelastakaa Puistolan kirjasto

Helsinki aikoo lopettaa viisi kirjastoa. Lopullinen sulkeminen uhkaa viittä kirjastoa Helsingissä. Lakkautuslistalla ovat Tapulikaupungin, Pitäjänmäen, Puistolan, Pukinmäen ja Vallilan kirjastot.

Puistolan kirjaston säilyminen on tärkein edellytys Vanhan Puistolan lasten ja nuorten kulttuuritoiminnalle. Nurkan monitoimitalon toiminta on ollut aiemminkin vaakalaudalla, kun Helsinki kaksi vuotta sitten oli lakkauttamassa kouluja. Nurkan ala-aste säilyi sillä perusteella, että Nurkan monitoimitalossa on muutakin toimintaa kuin pelkkä koulu. Miten käy seuraavalla kierroksella, jos kirjasto ollaan lakkautettu.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Ismo Harjunmaa voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…