Raimo "Raiski" Heikkiselle muistolaatta Keravan Aurinkomäelle.

Raiski Heikkinen (1951-2019) oli keravalainen muusikko, äänimies ja nuorisotyöntekijä. Hän toimi mentorina, taustavaikuttajana ja eritoten kannustavana ystävänä monille kymmennille, ellei peräti sadoille nuorille, joista iso osa on päätynyt tekemään musiikkia ja äänitekniikkaa ammatikseen. Monet nykypäivän huippumiksaajat ja muusikot ovat Raiskin oppipoikia tai oppityttöjä.

Ilman Raiskia keravalainen ja keski-uusimaalainen kulttuuri olisi ollut paljon köyhempää. Hänet nähtiin usein tapahtumissa puuhamiehenä touhuamassa milloin missäkin. Usein mikserin takana miksaten tai soittajien kanssa jutellen. Lähes kaikki Raiskin tavanneet tulevat muistamaan hänet loppuelämänsä. Hänestä, jos kenestä, voi käyttää nimitystä legenda.

Raiski oli luonteeltaan jästipäinen mutta suurisydäminen mies. Hänen nukkuessaan pois kesällä 2019 oli tunteikasta lukea sosiaalisesta mediasta ihmisten muistokirjoituksia. Oli ilo lukea miten yksi ihminen on vaikuttanut positiivisesti niin moneen.

Tämän adressin tarkoitus on kerätä nimiä Keravan kaupungin päättäjille, jotta Raiskille saataisiin oma muistolaatta keravan Aurinkomäelle ensi kesänä järjestettävänä Keravapäivänä.

Käykäähän allekirjoittamassa!

"Me usein muistamme menestyneitä, mutta unohdamme ne ketkä ovat auttaneet sinne pääsyssä"

Markus Vainio

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Markus Vainio voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Emme näytä puhelinnumeroasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…