Ratikan on kuljettava Tampereella Lielahden kautta

Tällä adressilla tuetaan vaatimusta saada ratikkalinjaus Länsi-Tampereella kulkemaan Lielahden kautta. Vuoden 2014 yleissuunnitelmassa linjaus kulki Lielahden kautta Lentävänniemeen, mutta tänä syksynä kaupunki linjasikin reitin Hiedanrannasta suoraan Lentävänniemeen, jättäen sivuun yhden Suomen suurimmista kaupan keskittymistä. Lielahdessa sijaitsee myös julkisia palveluita esim. kirjasto ja terveyspalvelut. Alueen asukkaat ja yrittäjät nostivat asiaa voimakkaasti esille eri tavoin ja 30.10.17 kaupunginhallitus päättikin valmistella asiaa uudelleen.

Valmistelu on nyt käynnissä ja asia päätetään tällä tietoa Tampereen kaupunginhallituksen kokouksessa joulukuun aikana. Luovutamme adressin Tampereen kaupunginhallitukselle 4.12. klo 12.45 Tampereen valtuustosalin aulassa.

Allekirjoituksien kerääminen on päättynyt 4.12. klo 11.00. Nimiä kertyi tähän adressiin 481 kpl ja paikan päällä kerättyjä 5780 kpl, joten kaiken kaikkiaan 6261 kpl. Kiitos kaikille asiaa tukeneille!

Lisätietoa; https://www.yrittajat.fi/pirkanmaan-yrittajat/lielahden-yrittajat/a/uutiset/565519-ratikka-lielahteen-tullako-vai-eiko-tulla

Anne Martiskainen / Lielahden seudun yrittäjät ja asukkaat    Ota yhteyttä adressin tekijään