Ryhti takaisin opetukseen - erotettu Alppilan opettaja takaisin

Nykyaikainen opetus on menettänyt otteen todellisuudesta. Opettaja ei saa poistaa oppilasta luokasta vaikka oppilas käyttäytyisi miten huonosti. Opettajia saa uhkailla, solvata ja halveeraa mutta opettaja ei saa tehdä mitään takaisin ilman, että uhataan oikeudenkäynneillä tai potkuilla - pahimmassa tapauksessa käy kuten Alppilan irtisanotulle opettajalle. Jatkossa oppilaat tietävät, että potkuilla kannattaa uhata ja auktoriteetteja ei koulussa ole.

Vaadimme opettajille takaisin maalaisjärjellä perusteltavia keinoja pitää oppilaat luokassa kurissa, ja opiskelurauhaa niille jotka haluavat tehdä koulussa muutakin kuin pokkuroida.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Satu voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Tulisiko viikottainen työaika lyhentää 35 tuntiin?