Säilytetään Loviisan Shell palveluasema

Me allekirjoittaneet pyydämme, että Loviisan Shell aseman palvelumestareiden palvelut säilytettäisiin nykyisellä tasollaan. Näihin palveluihin kuuluvat mm. auton tankkaus, tuulilasin pesu, ajovalojen vaihto ja muut pienemmät auton korjaukset paikan päällä. Shellin palvelut ovat kaupungin arvostetumpia ja niitä käyttävät kaikenikäiset kaupungin asukkaat. Pyydämme nykyisen poistoa koskevan päätöksen uudelleen arviointia, palvelukonseptin säilyttämiseksi

Vi, undertecknade, begär att tjänsterna vid Lovisa Shell-stationen bibehålls på nuvarande nivå. Dessa tjänster omfattar t.ex. tankning av bilen, vindrutespolning, strålkastarbyte och andra mindre bilreparationer på plats. Shells tjänster är en av de mest  uppskattade i staden och används av stadsbor i alla åldrar. Vi begär en omprövning av beslutet att ta bort tjänstekonceptet för att bevara det.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Jonas Dufvelin voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…