SAVE FLOW FESTIVALS & SKATEPARK OF SUVILAHTI !!!

IMG_01861.jpg

Jos emme pysäytä tätä niin Flow Festivaalit ovat tänä kesänä viimeistä kertaa Suvilahdessa ja skeittiparkki jyrätään. Levittäkää sanaa!! Allekirjoittakaa adressi! Nyt Helsingin kaupunginvaltuusto päätti että skeittiparkin paikalle rakennetaan Mikko Leppilammen viihdekeskus. Aivan sairasta ja järkyttävää! Tämä pitää ehdottomasti estää. Suvilahti on jo täydellinen kokonaisuus ja Flow Festivaaleilla paikka kukoistaa. Helsingissä ei ole parempaa ja tunnelmallisempaa paikkaa juuri Flow Festivaaleille kuin Suvilahti ja siihen kuuluu olennaisena osana valotaidetta ja tunnelmaa myös skeittiparkki, siihen ei tarvita mitään viihdekeskusta piilaamaan maisemaan ja tuhoamaan alueen uniikki ja boheemi kaupunkikulttuuri. They try to destroy our Suvilahti DIY Skatepark and Flow Festivals of Suvilahti! Let’s end this madness!!

Adressin laatija

Lotta Atoll

runoilija, muusikko

yhteydenotot lotta.atoll@icloud.com

Lehtijuttu aiheesta “Mikko Leppilammen viihdekeskus hyväksyttiin kaupunginvaltuustossa”:

"Mikko Leppilammen suunnittelemalle viihdekeskukselle vihreää valoa, valtuusto hyväksyi Suvilahden kaavamuutoksen":

IMG_02482.jpg

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Lotta Atoll voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…