Adressit.com

Maunulan, Paloheinän ja Pihlajamäen terveysasemien puolesta

Allekirjoitukset, joissa on kommentti mukana

#1806

Maunulan terveysasema toimii todella hyvin, ei saa missään tapauksessa yhdistää palvelua isoon Oulunkylän terveysasemakeskittymään.

Birgitta Laitinen (Helsinki, 07.05.2025)

#1808

Hyvin toimiva Maunulan terveysasema on ehdottomasti säilytettävä. Alueella on paljon vanhempia ja huonojalkaisia ihmisiä, nyt terveysasemalle pääsee palvelubussilla kätevästi.

Kauko Leppänen (Helsinki, 07.05.2025)

#1820

Älkää tappako alueen kaikkia palveluita

Janina Repo (Helsinki, 07.05.2025)

#1829

Palveluita ei saa lakkauttaa!!! Palvelut tulee olla asukkaiden saavutettavissa, helposti!!!

Viivi Backman (Helsinki, 07.05.2025)

#1843

Maunula on hyvä paikka asua

Merja Viherkoski (08.05.2025)

#1851

Kokemusta monesta ta:sta.... Maunula toimii👍😁

Katariina Richter (Helsinki, 08.05.2025)

#1860

Miksi ei saman tien luoda yhtä jättiyksikköä esimerkiksi Viikkiin jossa hoidettaisiin koko kaupungin terveys- ja koulutusasiat? Koulut, vanhain- ja päiväkodit vaan samaan kompleksiin. Kerros per kaupunginosa. Tornin nimeksi voisi tulla Babel.

Anselmi Valasmo (Helsinki, 08.05.2025)

#1880

Miksi hyvä Maunulan terveyskeskus pitää liittää Oulunkylän terveyskeskukseen, johon jo nyt on tuttavien vaikeaa saada aikaa tai mitään palvelua

Marja-Liisa Tammi (Helsinki, 12.05.2025)

#1883

En halua Maunulan terveyskeskuksen sulkemista!!!

Marja-Liisa Besmond (Helsinki, 15.05.2025)

#1885

Paloheinän terveysaseman ei pidä lakkauttaa !

Seija Tammio (Helsinki, 19.05.2025)

#1889

Hyvää ja toimivaa ei pidä rikkoa. Myllypurossa näkyy terveysasemien yhdistäminen. Potilaita kohdellaan huonosti ja henkilökunta ei voi hyvin.

Virpi Wendelin (Helsinki, 24.05.2025)