Miksi asua Suomessa ja nimenomaan valkoisena?

Olin aikoinani työssä ravintola-alalla ja sielläkin jopa työllistävänä yrittäjänä. Tein töitä ja maksoin isänmaallisesti kaikki pyydetyt verot. Vuonna 2002 halvaannuin ja siihenkin johti liian kova työtahti, jonka seurauksena sain neljä peräkkäistä aivoinfraktia (aivoveritulppaa). Sen jälkeen minua kierrätettiin kaikenlaisissa hoitokodeissa ja palvelukodeissa. Siis paikoissa joissa vain rahastettiin rahat pois välittämättä yhtään mitään siitä, että niitä palvelujakin olisi pitänyt saada joista maksoinkin. Vuosien mittaan rahani ja säästöni ehtyivät ja lopulta loppuivat. Päätin, että en enään jaksa asua tuollaisissa riistopaikoissa joissa ihmisarvoa ei kunnioiteta yhtään, joten muutin kaikkien vastustuksesta huolimatta yksin asumaan vuoden 2007 lopulla. Sain vähitellen asianikin kuntoon ja vaikka yhä olen vas. puolelta halvaantunut, niin vaikutti, että elämä voittaa ja kaikki palaa lähes ennalleen kuin oli ennen halvaantumistani. Rahatilanteeni tosin oli huono. Ja nyt se on entistäkin huonompi. Eläkepäätökseni Varma-Sammossa roikkuu ja Turun sosiaaliviranomaiset lykkäilevät päätösten tekoja useita viikkoja vaikka laki määräisi tekemään toimeentulotukipäätökset seitsemän arkipäivän kuluessa. Jos olisin ihon väriltäni musta tai kuuluisin johonkin muslimiväestöön, niin saisin päätöksen sosiaaliviranomaisilta kahdessa päivässä ellen jopa aiemminkin. Nyt on myös Turun Varissuon paikallinen sosiaalityöntekijä osoittautunut oikein todella tyhmäksi ja nyt olen saanut kokea myös fyysisiä seurauksia tuon sosiaalityöntekijän kielteisistä päätöksistä ja jouduin leikkauspöydälle vain ja ainoastaan hänen takiaan. Ja joudun vastaisuudessakin. Pitäisikö minun viedä Turun sosiaalikeskus Turun käräjäoikeuteen vai ei, se riippuu paljolti siitä kuinka paljon ihmiset tuntevat minun olevan oikeassa ja allekirjoittavat tämän adressini. Olen kahden vaiheilla tässä asiassa, joten nyt kannatuksenne määrä ratkaisee mihin toimiin jatkossa ryhdyn. Jos olette siis puolellani ja haluatte minun haastavan Turun kaupungin ja Turun sosiaalikeskuksen Turun käräjäoikeuteen vastaamaan virkavirheistä, ruumiinvamman tuottamisista, vahingon teosta ja haitan aiheuttamisesta, niin allekirjoittakaa tämä adressini.