Adressi The Starstruck Duck -Rosa tarinan suomessa julkaisemiseksi

Don Rosa on ehkä tämän hetken suosituin ankkataitelija. Hänen ensimmäisiä Ankka-töitään on tarina The Starstruck Duck, jolla hän teki kustannusyhtiön läpimurtonsa. Kyseisestä tarinasta on vain luonnokset ja käsikirjoitus, sillä sille ei annettu ikinä lupaa piirtää valmiiksi, mutta julkaisu lupa sille annettiin. Kyseinen käsikirjoitus julkaistiin alkujaan Ruotsissa ja Norjassa Hall of Fame - De store serieskaperne 5 vuonna 2004 (kummallista kyllä, kirjoilla on sama nimi)
ja seuraavana vuonna Saksassa (Disney's Hall of Fame) ja Tanskassa (Hall of Fame). Suomessa kyseistä kirjaa ei luultavasti tulla julkaisemaan, koska kaikki sen sisältämät tarinat ovat jo lähes julkaistu kirjojen kansissa, ja muutenkin sen julkaisu muissa merkeissä on epävarmaa. Tämän adressin on tarkoitus varmistaa, ja nopeuttaa suomessa julkaisemista ja mahdollisesti herättää Rosa piirtämään kyseinen tarina valmiiksi (Joka olisikin näky, siinä on nimittäin laajasti hahmoja, mutta silti se on epätodennäköistä) Aijon lähettää tämän adressin Sanoma Magazinelle, kun tässä on tarpeeksi nimiä.