Suomen home- ja kosteusvauriosairaille saatava tutkimus ja hoito

Suomen home- ja kosteusvauriosairaille saatava kliiniset kokeet, väistötilat, biotoksiinisairauden laboratoriokokeet ja hoito myrkytystilaan.

Vaadimme,

1) että Suomessa aletaan noudattamaan Majvik 2:sta (40 suomalaisen asiantuntijan suositusta) niiltä osin, joissa käsitellään  ihmisen poistamista kosteusvauriokohteesta ennen pysyvää sairastumista.  http://personal.inet.fi/koti/tyhosa/majvik2.pdf ;ja

2) että home- ja kosteusvauriosairaus todennetaan Suomessa kliinisin laillisin kokein tutkimuseettisten ohjeitten mukaisesti elimistön myrkytystilaksi, josta voi parantua oikealla hoidolla.

Tutkimusasetelma voisi olla esimerkiksi:

a) plaseboryhmä; ja

b) Questran-ryhmä   (kolestyramiini on kolesterolilääke, joka amerikkalaisen biotoksiinitutkimuksen mukaan puhdistaa  myrkkyjä elimistöstä).

Näin selvitettäisiin paraneeko toksiinimyrkytystila ja sen tuoma autoimmunisaatio esim. Shoemakerin hoitoprotokollalla. www.survivingmold.com Suomalaisen rinnakkaistutkimuksen jälkeen suomalaisetkin uskovat kansainvälistä biotoksiinitutkimusta ja seikkaa, että suurin osa potilaista paranee oikealla, ajoissa aloitetulla hoidolla!

3) Vaadimme biotoksiinisairauden laboratoriotutkimuksia Suomeen (vrt. Shoemakerin hoitoprotokolla). Biotoksiinisairaus voidaan todentaa verikokein ja mm. näkökyvyn erottelutestein.

BIOTOKSIINIOIREET (KIRJASTA MOLD WARRIORS S. 531/ RITCHIE C. SHOEMAKER WITH PATTY SMITH,2005):

• Väsymys ,  heikkous.
  • Lihassärky, krampit, epätavallinen kipu (jääpuikkopistokset ja "salamaniskut" lihaksissa.
  • Päänsärky, joka voidaan sekoittaa migreeniin.
  • Silmien valoherkkyys, vuotaminen (tai kuivuus), sumentunut näkö, punaisuus.
  • Krooninen poskionteloiden verentungos, yskä,  tunne ettei saa henkeä.
  • Vatsakipu (usein nimetty ISB:ksi) , ripuli, usein eritysperäinen.
  • Nivelkivut, entsyymien /hormonien erityshäiriö ( engl. enthesopathy), aamujäykkyys; luonteeltaan muuttuva, vaeltava kipu, harvoin todellista niveltulehdusta.
  • Kognitiiviset (oppimisprosessissa tarvittavat)vajaatoiminnot; lähimuisti, uuden tiedon yhdistäminen jo opittuun, numeroiden abstrakti käsittely (yksinkertaiset matemaattiset tehtävät tulevat ylivoimaisiksi, oma lisäys), sanan löytäminen keskustelussa, hämmennys, keskittymiskyvyn säilyttämisen vaikeus, disorientaatio (poissaolevuus), "aivosumu".
  • Ihon herkkyys kevyelle kosketukselle.
  • Mielialan vaihtelut, ruokahalun vaihtelut, hikoilua usein yöllä, vaikeus säädellä kehon lämpötilaa.
  • Tunnottomuus, pistely, usein ei-anatominen eli elimellinen, huimaus, metallin maku suussa.
  • Liiallinen jano, tiheä virtsaamisen tarve, herkkyys saada staattisia sähköiskuja (oven kahvat, auton ovet, valonkatkaisijat,  suudelmat).
  • Impotenssi (fysiol.  miehen yhdyntäkyvyttömyys) , menorragia (runsas kuukautisvuoto).

www.survivingmold.com/diagnosis (Shoemakerin luento 1,5 tuntia sisältää mm. hoitopyramidin eri vaiheet, joista ensimmäinen on henkilön poistaminen altistuksesta ja toinen puhdistushoito biotoksiineista kolestyramiinillä (Questran) tai vastaavalla lääkkeellä, loput vaiheet ovat hormoonituotannon ym. arvojen tutkimista ja normaalitasolle saattamista). http://www.publichealthalert.org/Articles/scottforsgren/biotoxin%20pathway.html (Tällä sivulla mm. BIOTOKSIINIREITIN KARTTA:  kuvaus muutoksista, jotka kehossa biotoksiinien varastoitumisen takia tapahtuu.)

Alla linkki Kemia-lehden lehtikirjoitukseen. Voit tutustua muihinkin sivustolle kerättyihin artikkeleihin.

nimimerkki
Suomen home- ja kosteusvaurioista sairastuneiden puolesta

Sairastuneiden puolesta    Ota yhteyttä adressin tekijään