Pohjanhovin tanssien puolesta

Legendaarinen hotelli Pohjanhovi aikoo siirtää pääravintolan ison parketin tanssit 29.6. alkaen Yökerho Night Lifen huomattavasti vaatimattomampiin tiloihin. Hotellinjohtajan ilmoituksen mukaan pääravintolassa tanssitaan jatkossa vain ”tähtiesiintyjien” vieraillessa sekä pikkujoulujen aikaan, Tapaninpäivänä ja esim. Tunturiralliviikonloppuna.

Pohjanhovi lienee valtakunnallisesti tunnetuin lappilainen tanssiravintola, joka muistetaan isosta ja hyväkuntoisesta parketista, tunnelmallisista tansseista sekä kaikkina vuodenaikoina upeasta jokinäkymästä. Pääravintolan tanssit, yökerho ja karaokebaari ovat vaihtoehtoina tarjonneet jokaiselle jotakin.

Hotellinjohtaja Päivi Olkkosen radiohaastattelun (Lapin radio 9.5.07) mukaan päätös ei vielä ole lopullinen. Tällä adressilla haluamme vaikuttaa tulevaan päätökseen ja toivomme, että saamme tulevina vuosinakin tanssia legendaarisen Pohjanhovin legendaarisella parketilla.

Allekirjoittamalla tämän adressin ilmaiset haluavasi jatkossakin tanssia Hovin erinomaisella parketilla, valoisassa ja ilmavassa pääravintolassa.

Voisitko levittää tietoa tämän adressin olemassaolosta tanssiville ystävillesi ja innostaa heitä allekirjoittamaan.

Adressi on toimitettu 20.7. hotellinjohtaja Päivi Olkkoselle. Kiitoksia kaikille allekirjoittaneille!

Tanssin ystävät    Ota yhteyttä adressin tekijään