Timo Soini pois politiikasta.

Tämä adressi toivottavasti tulee auttamaan uutta sukupolvea lähitulevaisuudessa. Jos käy niin, että Timo soini pääsisi presidentin tai muuhun työhön jossa saa sanansa peliin. Jotka ovat;

Soini ei hyväksy aborttia missään tapauksessa, ei silloinkaan kun raskaus on saanut alkunsa raiskauksesta tai insestistä.(Joten kaikki ne lapset jotka on raiskattu 12-vuotiaana saa luvan synnyttää lapsen ja hyvästellä lapsuutensa) Hän perustelee kantaansa elämän suojelemisella ja katolisen kirkon kannalla. [20][21] Hän vastustaa myös kuolemantuomiota, sukupuolineutraalia avioliittoa, esiaviollista seksiä, avioeroa ja naispappeutta. Soinin mukaan seksuaalisuus kuuluu vain miehelle ja vaimolle.[20] Soini hyväksyy ehkäisyn.[22]

Naispappeuden vuoksi Soini valitsi olla opiskelematta teologiaa.[20] Hän sanoo, ettei välitä siitä, jos häntä sanotaan taantumukselliseksi.[20]

Tiedämme hyvin kaikki että jotkut todella kannattaa hänen sanojaan, mutta suurinosa niissä on paljon rakoja ja tuomitsee ihmisiä hetkessä. Mm; Ateistit ovat väärässä.(kaikilla pitäisi olla oikeus ajatella uskonnon kannalta miten tahtoo) Abortteja ei sallita uhreille jotka voivat olla jopa vasta 11-vuotiaita lapsia. Homoliitot ovat väärin. Tahdommeko todellakaan tälläistä miestä minkäänlaiseen politiikkatyöhön? Tahdommeko että hän on vastuussa mistään asiasta, joka liittyy meidän omaan oikeuksiimme jokaisen arkiseen päiväämme? Pitääkö meidän todella kuunnella näitä karuja sanoja, jotka kuullostavat tuomiolta?

Ei. Emme tahdo.