Twilight-elokuva suomen ensi-iltaan aiemmin

Monille tuttuun ja monien rakastamaan kirjaan Twilightiin perustuva elokuva on useille unelmien täyttymys. Fanit odottavat Stephenie Meyerin kirjaan perustuvan elokuvan saapumista lähes fanaattisesti. Yhdysvaltojen ensi-illaksi kaavailtiin joulukuun 12.päivää, ja Suomeen elokuvan on tarkoitus tulla helmikuun puolessa välissä.

Kuitenkin viikko sitten Twilight:n ensi-iltaa aikaistettiin Yhdysvalloissa muutamalla viikolla, nykyinen päivämäärä on siis 21.11. Kuitenkaan Suomen ensi-ilta on silti suunnitteilla samalle päivämäärälle. Miksi? Kyseessä on maailmanlaajuista suosiota saanut kirjasarja, ja elokuvaa odotetaan kuumeisesti! Useat harkitsevat jopa ulkomaanreissua nähdäkseen elokuvan!

Nytpä siis vetoamme teihin faneihin, allekirjoittakaa tämä adressi, ja teihin, jotka näistä asioista päätätte! Antakaa meidän Suomen fanienkin kokea tämä mahtava elokuvakokemus!

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Maiju Seppänen voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…