Valkeakoskelle oma koirapuisto

Koirapuisto Valkeakoskelle Wareenan taakse

Koirapuistolle olisi Valkeakoskelle tarvetta, täälle ei ennestään sellaisia ole, eikä uutta ole tulossa jos emme sellaista pyydä. Ajatuksena onkin ehdottaa sellaisen perustamista Wareena alueelle, kuvan esittämälle alueelle. Nyt haussa mahdollisimman paljon nimiä (valkeakoskelaisia) listalle, siis kaikki joita kiinnostaa käykää kirjoittamassa nimenne listaan, jos nimiä saadaan kasaan tarpeeksi, käyn viemässä ehdotuksen ja nimilistan kaupunginvaltuutetulle Risto "Rautsi" Rautiaiselle.

Perusteet: Kaupungin järjestyssäännön ja metsästyslain mukaan koiria ei saa juoksuttaa vapaana muualla kuin suljetulla alueella.
Valkeakosken kaupungissa ei ole ainuttakaan koirapuistoa ja koiralle luonteenomainen juokseminen on hankalaa järjestää oikeissa olosuhteissa.
Koska Valkeakoskelta koirapuisto puuttuu kokonaan on huomattu tarvetta kyseiselle puistolle. Wareenan alueella on jo toimiva koirapolku/ulkoilumaastoa ja nyt olisi mukava täydentää pakettia vielä puistolla.

Erityistä huomioitavaa:Ulkoilureitin varrella olevassa rannassa voisi jopa uittaa koirat.
Ainoa mitä tarvitaan on aitaa ja pystyttäjät.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Nintsun Mumma voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Tulisiko asuntolainojen korkovähennykset poistaa?