Vesalan Ala-asteen puolesta/ http://www.kps.fi

Kontulan Perussuomalaiset Ry ja eduskuntavaaliehdokas Martti Holmström vaativat tällä adressilla Vesalan Ala-asteen säilyttämistä: Opetusviraston päätös tiettyjen koulujen lakkauttamisesta ja hallinnon yhtenäistämisestä EI palvele opintiensä aloittavien lasten etuja, luokkakoot suurenevat ja syntyy 1000-1500 oppilaan koulukasarmeja joissa lasten oppimismahdollisuudet kaventuvat ja lasten yksilölliset ominaisuudet jäävät vähemmälle huomiolle. Lisäksi Vesalan ala-asteella on vankka tietotaito ja kokemus jo 20 vuoden ajalta nimenomaan erityis- ja maahanmuuttajaluokkien toiminnasta. Tuota työtä ei saa heittää hukkaan, turvataan yhdessä lapsillemme parempi tulevaisuus!
"LAPSET EHJÄNÄ ELÄMÄÄN!"

Martti Holmström,Kontulan Perussuomalaiset Ry,Perussuomalaisten Helsingin Piirin eduskuntavaalien ed    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Martti Holmström,Kontulan Perussuomalaiset Ry,Perussuomalaisten Helsingin Piirin eduskuntavaalien ed voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Pitäisikö seksin myynti kieltää?