Vetoomus Dingon Via Finlandia-albumin julkaisemiseksi vinyylinä

Dingon albumi Kerjäläisten Valtakunta oli aikoinaan Suomen myydyin albumi, nykyään edelleen yksi myydyimmistä! Näistä meni suurin osa vinyylinä kuten Nimeni On Dingo:a ja Pyhää Klaaniakin, kuitenkin ensimmäisen comebackin aikaan maailma oli muuttunut ja CD taisi olla se mikä kansaa kiinnosti. Via Finlandia sai toki myös kasettipainoksen, mutta vinyyli jäi unholaan, ja siellä se on vielä tänäkin päivänä. Tämä oli ehkä suurin syy kirjoittaa tämä teksti NYT, sillä Helsingissä ja Tampereella toimiva Rolling Records ilmoitti hiljaittain että aikoo jatkossa tehdä uusintapainoksia vanhoista levyistä (joistain jopa ensimmäistä kertaa vinyylinä), ja toimittaa niitä myös muille liikkeille. Täten olenkin aloittanut adressin jonka tavoitteena on saada Rolling Records painattamaan Via Finlandiaa kannattavan määrän ihmisten iloksi! Oletan että minimi levyille olisi 100 kappaletta, mutta koska en asiaa selvitellyt enempää, tähdätkäämme siis kahteen sataan!

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Niko Hill voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…