VETOOMUS DONALD TRUMPILLE LIITTYEN PÄÄTOIMITTAJA ILJA JANITSKINIIN KOHDISTUVAAN POLIITTISEEN VAINOKAMPANJAAN

SUOMEN KANSALAISTEN VETOOMUS YHDYSVALTAIN PRESIDENTILLE DONALD TRUMPILLE LIITTYEN SANANVAPAUTEEN JA SUOMALAISEEN TOIMITTAJAAN ILJA JANITSKINIIN KOHDISTUVAAN POLIITTISEEN VAINOKAMPANJAAN

Arvoisa Yhdysvaltain presidentti,

Me allekirjoittaneet haluamme saattaa teidän ja amerikkalaisen yleisön tietoon tunnettuun suomalaiseen toimittajaan ja Suomen suosituimman riippumattoman median MV-lehden päätoimittajaan Ilja Janitskiniin kohdistuvan poliittisen vainon.

Toimittaja Janitskin on Suomen kansalainen, venäläisen isän ja suomalaisen äidin poika. Ilja Janitskin on lahjakas, rohkea, rehellinen ja tinkimätön. Hän seuraa aina omaatuntoaan ja vaatii ihmisille oikeudenmukaisuutta ja oikeutta. Poliittiselta kannaltaan Janitskinia voisi verrata teidän Martin Luther Kingiinne. Me arvostamme häntä ja olemme hänestä ylpeitä ja puolustamme häntä.

Elokuussa 2014 toimittaja Janitskin perusti suomenkielisen MV-lehden, jota moni suomalainen lukee ja jota poliittinen oikeisto ja suomalaiset patriootit kannattavat. Toimittaja Janitskin ja MV-lehti tukevat perinteisiä konservatiivisia arvoja, vastustavat monikulttuurisuutta, hallitsematonta maahanmuuttoa ja NATO:n ja EU:n politiikkaa Suomessa. MV-lehti tuki myös teidän kampanjaanne ja kannattaa Suomen puolueettomia ja hyviä suhteita kaikkiin maihin. Suomen valtamedia syyttää Janitskinia valeuutisista, tosin Janitskin itse pitää valtamediaa valeuutisina.

MV-lehden perustamisesta saakka elokuusta 2014 toimittaja Janitskin on ollut polittisen vainon uhri. Syynä vainolle on toimittajan poliittinen kanta, hänen työnsä päätoimittajana ja kustantajana ja hänen halunsa noudattaa perustuslakia ja ihmisoikeuksia. Toimittaja Janitskin on vain liian oikeassa ja liian suosittu suomalaiselle eliitille.

Nyt jo kolmen vuoden ajan suomalainen valtiovalta on pitänyt yllä järkyttävää mccarthyististä poliittista noitavainoa toimittaja Janitskinia, hänen MV-lehteään ja ketä tahansa siihen liittyvää vastaan. Suomen valtapuolueet vaativat julkaisun sulkemista ja pyysivät valtakunnansyyttäjää syyttämään päätoimittajaa ja hänen alaisiaan. Valtavan poliittisen painostuksen tuloksena Suomen poliisi kehitteli 50 rikosasiaa toimittajaa vastaan, kaikki vähäisistä rikoksista. Tähän päivään saakka poliisi ei ole pystynyt osoittamaan yhtäkään todistetta toimittajan syyttämiseksi tai tuomitsemiseksi. Hänen ainoa "rikoksensa" on hänen julkaisunsa MV-lehti ja sen suosio ja vaikutusvalta, joka uhkaa suomalaista elittiä, EU:ta ja NATO:a.

Massiivisen mcarthyistisen painostuksen tuloksena, Helsingin oikeus vangitsi toimittajan poissaolevana ja syyttäjä vaati hänen luovustaan Suomeen Espanjasta, missä toimittaja oli asunut vuosia. Äskettäin, Suomen vaatimuksesta toimittaja pidätettiin ja vangittiin Andorrassa. Edelleenkään hänellä ei ole yhtään syytettä eikä tuomiota mistään rikoksesta. Hän on vain liian oikeassa ja liian suosittu ja tunnettu suomalaiselle eliitille. Hänet on vangittu koska Suomen korruptoitunut eliitti haluaa "kuulustella" häntä.

Me allekirjoittaneet katsomme, että toimittaja Janitskin ei ole tehnyt mitään laitonta eikä rikollista. Hän vain toimittaa lehteä, jota kaikki suomalaiset lukevat. Hän on vain liian oikeassa suomalaiselle NATO- ja EU-eliitille. Hänestä on tullut Suomen historian kuuluisin toimittaja ja olemme hänestä ylpeitä. Monet suomalaiset tukevat häntä kaikin tavoin ja jo vuosien ajan kansalaisemme ovat kampanjoineet hänen puolestaan ja osoittaneet mieltä useissa Suomen kaupungeissa.

Me allekirjoittaneet pyydämme teitä tukemaan sananvapautta ja nostamaan toimittaja Janitskinin tapauksen esille tapaamisessanne Suomen tasavallan presidentin Sauli Niinistön kanssa 29.8.2017.

PLEA OF THE FINNISH PEOPLE FOR THE PRESIDENT OF THE UNITED STATES DONALD J. TRUMP CONCERNING FREEDOM OF SPEECH AND POLITICAL MANHUNT OF THE FAMOUS FINNISH JOURNALIST ILJA JANITSKIN

You Excellence President of the United States

We, undersigned, wish to bring to your attention and raise concern among the American public about the political manhunt of the famous Finnish journalist Ilja JANITSKIN, the founder and the editor-in-chief of the most popular Finnish independent media, the "MV-lehti".

The journalist and editor-in-chief Ilja Janitskin is a Finnish citizen, a son of a Russian father and Finnish mother. He is very talented, brave and an honest person and a steadfast political activist. He always follows his consciousness and demands righteousness and justice. The political position of the journalist Ilja Janitskin can be compared with your Martin Luther King. We are all very proud of him.

In August 2014, the journalist Ilja Janitskin launched the Finnish-language news site "MV-lehti", which is read by majority of Finns and widely supported by the political right and patriotic circles. Janitskin and MV-lehti are supporting traditional conservative values, are against multiculturalism, uncontrolled migration, and politics of NATO and EU. MV-lehti has supported Your electoral campaign and promotes neutral and good relations of Finland with other countries. The Finnish mainstream media is accusing Janitskin of fake news, although Janitskin thinks, the mainstream media is fake news.

Since the establishment of "MV-lehti" in August 2014, the journalist Ilja Janitskin has become the victim of political manhunt in Finland because of his journalistic activism, his political views and demands to obey Finnish constitution and human rights. The journalist Janitskin is just too right and too popular for the Finnish establishment.

For three years now, the Finnish establishment has carried out a harsh McCarthyism witch hunt against the journalist Janitskin, his publication and everybody related to him. The major political parties of Finland demanded to close down the publication and asked the prosecutor general of Finland to prosecute Janitskin and all his journalists. Under strong political pressure, the Finnish police fabricated about 50 crime cases against him, all of them for minor violations. Until now, the police has not produced any evidence enough for prosecuting nor sentencing Janitskin. His only "crime" is his publication "MV-lehti" and the fact that it has grown too popular and influential, thus posing danger for the establishment, the EU and NATO.

Under strong political McCarthyist pressure, the Helsinki court jailed the journalist and the prosecutor demanded his extradition from Spain, where he had been living for years. Recently, on the demands of the Finnish law enforcement, the journalist was arrested and jailed in Andorra near Spain. Still, he is not prosecuted nor convicted of any crimes. He is just too right and too popular for the establishment. He is jailed because the Finnish establishment wants to "interrogate" the journalist.

We undersigned think that the journalist Ilja Janitskin has not done anything criminal. He is only a journalist and an editor-in-chief of "MV-lehti" which is now read by most Finns. He is just too right and too popular for the Finnish pro-NATO and pro-EU establishment. He has become the most famous journalist in Finland and is respected and supported by many Finns. For years, plenty of Finnish citizens have campaigned for his support, organizing pickets and meetings in various cities of Finland.

We undersigned ask you to support freedom of journalists, and to raise the Janitskin case with your meetings with the president of Finland Mr. Sauli Niinistö on 29.8.2017.

Free Journalist Ilja Janitskin    Ota yhteyttä adressin tekijään