Kuopion Yhteiskoulua ei saa lakkauttaa!

*****YHTEISKOULU SÄÄSTYI JA SAI VIELÄ YHDEN VUODEN LISÄAIKAA! KIITOS KAIKILLE KIRJOITTAJILLE! ADRESSI LUOVUTETTIIN MARRASKUUSSA.

Kuopion Yhteiskoulu on toiseksi vanhin Suomessa ollut yhteiskoulu. Jotta se pysyisi vielä pidempään, toivoisin että allekirjoittaisitte tämän adressin! Kuopion kaupunkin päättäjät ovat suunittelemassa sitä, että he aikoisivat lakkauttaa tämän koulun jo vuonna 2010, jotta säästäisivät rahaa!

Eli tämän vuoden seiskaluokkalaiset eivät pääsisi opiskelemaan loppuun asti tässä hienossa ja sosiaalisessa koulussa. Heidän pitäisi siis erästä uutista lainaten "vaihtamaan koulutovereita, koulua, opettajia ja koulumatkaa kuohuvimman murrosikänsä keskellä, kahdeksannen ja yhdeksännen luokan välissä."

Mutta me Yhtärin seiskat emme salli sitä, vaan haluamme pysyä tässä koulussa aina yhdeksännen luokan loppuun VIIMEISEEN PÄIVÄÄN ASTI ja ESTÄÄ koulun lakkauttaminen ennen vuotta 2010!!!!!
Joten kaikki Yhtärin seiskat, muut oppilaat ja kaikki Kuopion ja Suomen ihmiset jotka vastustavat tätä tekoa, olkaa hyviä ihmisiä ja laittakaa nimenne tähän!
Se tulee antamaan hyvän mielen ja opiskelumahdollisuuden muutamalle sadalle nuorelle.