Vaadimme Paula Risikon, Terhi Kilven sekä Pekka Puskan eroa!

mie

#126 donuts

19.02.2011 16:14

erotkaa

25.04.2011 12:00

Valheella on lyhyet jäljet!

31.08.2011 15:18

Miten Terhi Kilpi ja THL voi olla tutkimassa omia virheitään. Jos heillä ei ole moraalia jäävätä itseään poliitikoillamme tulisi se olla. Vastuuvapaus ja asian välttely on rikos sairastuneita kohtaan. Eron lisäksi pitäisi oikeastaan harkita sakkorangaistusta tai jopa vankilaa. Hei meillä on sata tuhottua perhettä ja rahaa ja aikaa ei tunnu THL:llä löytyvän, kun rokotetutkimusten rahat menevät--- niin minne ne muuten menee?

13.12.2011 15:09

Kansalaisten totaalisesta pettämisestä, luottamusaseman väärinkäytöstä ja lääkevalmistajien tukemisesta, kuten tässä tapauksessa, pitäisi tuomita pitkät ehdottomat vankeusrangaistukset... Vankila on oikea paikka näille ihmisille... Ovat vaaraksi muille ihmisille.
Vaari

#130 vieras #130

13.02.2012 10:21

19.05.2012 11:48

THL toimii lääketehtaiden rahasampona kansalaisia vastaan. Me yhdessä lopetamme sen.
belzebubin oikeanpuolimmainen apuri

27.10.2012 18:19

THL:n henkilöiden pitäisi vastata tästä törkeästä epäinhimillisestä virheestä korkeimmassa oikeudessa. Ellei KO ole sekin jo läpeensä hyväveliverkoston mädättämä.