Jätevesiasetuksen kumoaminen täysin järjettömänä

Täten vaadin että hajaasutusalueille voimaantuleva jätevesiasetus kumotaan täysin epäasiallisena koska se ei täytä minun oikeustajuani ja jopa jakaa Suomen kansan selvästi oikeuudellisesti kahtia.Omakotitaloomistaja joutuu investoimaan suuria euromääriä kyseisin perustein.Hintaluokka 3000-15000 euroa,sellaisiin laitteisiin jotka ovat käyttökokemuksen perusteella osoittautuneet epäluotettaviksi jopa käyttökelvottomiksi.Lisäksi näiden niin kutsuttujen pienpuhdistamoiden käyttökustannukset ja huoltokustannukset ovat suuret.Se että vaadin asetuksen kumoamista johtuu lisäksi siitä että niin kauan kun maanviljelijät saavat joka vuosi ajaa fosforia ja jätelientä kymmeniätuhansia tonneja pelloilleen niin minun oikeustajuun ei mahdu että minun pitäisi rakentaa kyseistä pienpuhdistuslaitosta joka ei todellisuudessa tuota toivottua tulosta.Nykyiset jätevesikaivot ajavat saman asian mikäli niitä tyhjennetään siten että yhden henkilön taloudessa kerran vuodessa, kahden henkilön taloudessa 2 kertaa vuodessa ja niin edelleen sekä johdetaan valumavesi suodatinkentän kautta luontoon.Ilmoitan kohteliaasti että KUNNIOITUSTA HERÄTTÄVÄ tavoitteeni on saada vähintään 150000 kpl nimiä kerättyä lähimmän vuoden aikana minkä jälkeen tulen luovuttamaan tämän adressin asianomaiselle Ministeriölle.Toivon että jokainen kertoo tästä suvulleen,työpaikallaan, tuttavilleen,kyläkokouksissa jne.Yhdessä tulemme tekemään tämän mahdolliseksi.Olen itse valmis panostamaan tähän kaiken voimani,tarmoni ja jopa omaa rahaa, ilmoituksiin lehtiin.Katsotaan kuinka meidän käy. Lisäisin tähän vielä että liittyen siihen mainitsemaani kansan jakamiseen kahtia niin PERUSTUSLAIN mukaan olemme kaikki tasavertaisia.No nyttemmin tämän jätevesiasetuksen Selvitysmies Tarasti vapauttaisi kaikki yli 70 vuotiaat tästä toimenpiteestä mikä mielestäni on oikein,mutta,mutta missä toteuttuu tämä lain edessä oleva tasavertaisuus? Vai onko niin iroonisesti pohdiskellen että alle 70 vuotiaan uloste on haitallista mutta yli 70 vuotiaan ei sitä ole! Kunnioittavasti. Birger Albert Strömberg Rakennusmestari.

Birger Albert Strömberg    Ota yhteyttä adressin tekijään