2000e tuki pitäisi maksaa yksinyrittäjälle vaikka olisi verovelkaa nyt tai ennen koronaaikaa.

Valtio lupasi kaikille yksinyrittäjille 2000e/ kk että selviäisi koronan ohi mutta siinä olikin yllätten pikku pykälä ettei saa olla verovelkaa mitä varmaan monilla pikku yrittäjistä on,oliko tämä nyt valtiolta oikein koska yritys menee entistä syvemmälle nyt tässä tilanteessa ja varmoja konkursseja syntyy ajan kuluessa tosi paljon.

Hieno ele valtiolta mutta koitetaan säästää taas väärässä paikassa kun laitettiin tälläinen ehto jos yritys on alv rekisterissä ja koittaa selviytyä eteenpäin tässä poikkeustilanteessa ja on kuitenkin toiminnassa kokoajan.

Yksinyrittäjät elättää itsensä ja moni myös perheensä, ei ole hakeneet sossun- luukulta rahaa eikä toimeentulotukea nyt kun oikeasti on avun tarpeessa niin laitetaan ehtoja että maksu evätään onko tässä järkeä laittaa pienyrittäjä vielä syvemmälle ?

Isoja yhtiöitä tuetaan aina vaikka niillä olisi ollut mikä tahansa tilanne ennen koronaa ja nyt mutta pienyrittäjät jää jalkoihin ja haluaako valtio nyt koronan aikana kaikki pienyritykset joilla ollut vaikeuksia vaikka veroja maksamatta niin kaataa yritykset ja sieltä tulevat ihmiset ja mahdolliset työntekijät työttömyyskassaan/sosiaalitoimiston luukulle ?

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoituksellani hyväksyn, että Marika Lehto välittää nimeni päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Pitäisikö seksin myynti kieltää?