Adressi globaalin massamaahanmuuttosopimuksen hylkäämiseksi

Ota yhteyttä adressin tekijään

Adressi YK:n globaalin massamaahanmuuttosopimuksen hylkäämiseksi on noussut koko vuoden toiseksi suosituimmaksi adressiksi

2018-10-28 17:53:16

Kansallismielisten Liittouma

Tiedote 28.10.2018

julkaisuvapaa

Kansallismielisten Liittouman adressi YK:n globaalin massamaahanmuuttosopimuksen, GCM-sopimuksen, hylkäämiseksi on noussut koko vuoden toiseksi suosituimmaksi adressiksi. Adressin on vajaan viiden vuorokauden aikana allekirjoittanut reilusti yli 10 000 henkilöä.Kiitos kaikille allekirjoittaneille!

Adressin myötä saimme aikaan kaivatun somekeskustelun, johon myös muutamat poliitikot ovat tarttuneet. Kansanedustaja Ville Tavion toimenpidealoite, jossa vaaditaan hallitusta tuomaan kiireellisesti GCM-sopimukseen liittyminen eduskunnan täysistunnon käsiteltäväksi, on sitä mitä Kansallismielisten Liittouma julkituonnillaan kaipasi avoimen kansalaiskeskustelun lisäksi.

Valtamedia on edelleen hiljaa.

Adressin allekirjoittaneet eivät hyväksy sitä, että poliittiset johtajamme aikovat sitouttaa Suomen kaikkien aikojen laajimpaan väestönvaihtoon sekä itsenäisten kansakuntien ja kansojen hajottamisoperaatioon, joka pyyhkii valtioiden rajat maapallolta lopullisesti.

Aika on vähissä, sopimus allekirjoitetaan Marokossa 11.12.2018. Allekirjoittaneet haluavat jättää jälkipolville tiedoksi, että heidän nimissään tätä sopimusta ei olla hyväksytty.

Me vaadimme, että Suomi hylkää tämän sopimuksen.

Adressi luovutetaan ulkoministeri Timo Soinille Suomen itsenäisyyspäivän aattona 5.12.2018 klo 15.45. Aika saattaa muuttua hieman ulkoministeriön tarpeiden mukaan.

Tapahtumasta lisätietoja https://www.facebook.com/events/193236391576184/?active_tab=about

Terhi Kiemunki, Kansallismielisten Liittouma