Adressi Tasa-arvoista avioliittolakia vastaan!

Timo Soinin sanoin ''Avioliitto on miehen ja naisen välinen, lapsella on oikeus isään ja äitiin'' vaikka YK:n lapsen oikeuksien sopimus sanoo myös näin: "Lapsen tulisi kasvaa perheessä onnellisuuden, rakkauden ja ymmärtämyksen ilmapiirissä." Ja Päivi Räsänen sanoi ''Avioliittoa ei voi määritellä uudestaan'' Ja olen samaa mieltä, mennään vanhan kunnon lakien mukaan.

Tasa-arvo ei toimi, eikä tule toimimaan, Maailmassa on niin paljon erinlaisia ihmisiä. Jotkut ovat tasa-arvoisempia kuin toiset.

Tasa-arvoista avioliittolakia vastaan: homofoobikko natsi? Tasa-arvoista avioliittolakia kannattava: homo?

Normaali perhe malli tulee olemaan vain Isä, Äiti ja lapset.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Matias voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Tuleeko uskonnon olla oma oppiaineensa?