Adressit.com pois netistä!

Kaikki varmasti tiedätte tämän ilkeämielisen ja turhan internet-sivuston, Adressit.com:in, josta ei ole ollut käytännössä mitään hyötyä minkään asian eteenpäin ajamisessa, ja joka on päinvastoin vain luonut halveksuntaa kyseisiä, tärkeitä asioita kohtaan.

Entä sitten adressien keskustelupalstat? Ne ovat täynnä kiroilua, provosointia, trollailua, kunnianloukkauksia, ja adressien tekijöiden omia sukkanukkehörhöilyjä.

Lisäksi sivuston hostaamat Adressit yrittävät saada aikaan vähintäänkin täysin turhia, ja jopa vahingollisia asioita - kuten esimerkiksi mainion parodiasivuston Hikipedian hävittämisen internetistä. Näitä turhia adresseja adressien tekijät käyvät sitten itse allekirjoittamassa avoimien välityspalvelinten kautta väärillä nimillä.

On tietenkin totta, että Adressit.com:ista saattaa löytyä hyvää tarkoittavia ja hyvän asian puolesta tehtyjä adresseja, mutta niiltäkin viedään kaikki uskottavuus väärillä allekirjoituksilla, eikä niitä kukaan useimmiten köydäkään.

Ehdotankin, että poistamme tämän saatanallisen pahuuden pesän, Adressit.com:in internettiä saastuttamasta.

Pate Kuikka (nimi muutettu)    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Pate Kuikka (nimi muutettu) voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Tuleeko korkeakoulutuksen olla maksutonta?