Ähtärin kaupunginjohtajan erottaminen

Kuntalain 23§:n mukainen kuntalaisaloite

Me allekirjoittaneet Ähtärin kaupungin äänioikeutetut kansalaiset olemme tyytymättömiä siihen tapaan, jolla täällä on hoidettu kaupungin taloutta, peruspalveluita, henkilöstöpolitiikkaa ja oppilaitoisten asioita. Virallisten tiedotteiden valossa Ähtärin kaupunki oli viime vuonna kaikista Suomen kunnista taloudellisesti huonointen menestynyt. Vaikka talous-, ja muissa ongelmissa on kyse monen tekijän summasta, niin viime kädessä ne ovat seurausta huonosta asioiden hoidosta ja taitamattomasta päåätöstenteosta. Kaupunginjohtaja on keskeisessä asemassa esitellessään mm. talous-, henkilöstö- ja koulutusasioista koskevat päätökset. Tyytmättöminä Jarmo Pienimäen tapaan hoitaa virkaansa, pyydämme kohteliaimmin, että valtuusto käynnistää kaupunginjohtajan erottamistoimet, jotka kuuluvat valtuuston tehtäviin (salainen lippuäänestys) asia on otettava valtuuston käösittelyyn 6 kk:ssa asian vireille tulosta.

Tyytymätön kuntalainen    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Tyytymätön kuntalainen voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…