Anjala irti Kouvolasta

Anjalan alasajo jatkuu kiihtyvällä vauhdilla! Kaupunki "kusetti" anjalalaisia lupaamalla uuden koulun pois puretun tilalle, mutta muuttikin purkamisen jäljeen päätöksensä, ettei koulua rakenneta. Aiemmin olemme menettäneet jo Anjalankodin, Anjalan toimitalon ja muita palveluja alueelta. Viime perjantaina purkuvimman innoittamana kaupunki purki Anjalan jääkiekkokaukalon. Mitä seuraavaksi? Meillä ei ole enää alueella  mitään  suoraan kunnallisia palveluja.

Anjalalaisten tulee nyt koota voimat ja lähteä ajamaan Anjalaa irti Kouvolasta ja liittymistä Kotkaan, koska Kymenlaakson sairaalan terveyspalvelut ovat lähempänä Kotkassa anjalalaisia, kuin Kuusankoskella tai tulevassa Ratamossa, eikä kotkalainen toiminta voi olla näin keskittämistahtoista.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Markku Leinonen voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Kannatatko kuolemantuomiota?