Anton & Anton Ullanlinnaan

Anton & Anton on palveleva ruokakauppa. Palvelutiski on kauppamme sydän. Tarjoamme asiakkaillemme tuoreita, käsittelemättömiä raaka-aineita - lihaa, kalaa, vihanneksia, leipää... Elämme sesonkien mukaisesti ja kannustamme ihmisiä ruoan laittoon ja yhdessä syömiseen. Arvo- ja kuluttajatutkimukset osoittavat, että yhä suurempi osa kuluttajista haluaa tietää ruokansa alkuperän. Haluamme säilyttää vanhan, osin kadonneen kulmakauppaperinteen ja tarjota kaupunginosan asukkaille helposti saavutettavan mahdollisuuden saada vaikkapa tuoreita silakoita, luomuleipää tai kotimaisia punajuuria suoraan tilalta.

Tehtaankadulla, eteläisessä Helsingissä, Neitsytpolun kulmassa on vapautunut liiketila. Tila kiinnostaa muitakin yrittäjiä. Haluamme tällä adressilla vakuuttaa vuokranantajan siitä, että Etelä-Helsingin asukkaat haluavat ostaa tuoreita, lähellä tuotettuja, sesongin mukaisia raaka-aineita kotikulmiltaan.

Allekirjoittamalla tämän addressin olet mukana vaikuttamassa siihen, että ihmisillä on mahdollisuus syödä paremmin!

www.antonanton.fi

_______________________________________________________________________________________________________________

Anton & Anton är en matbutik som betjänar sina kunder. Betjäningsdisken är butikens hjärta.

Vi erbjuder våra kunder färska, obehandlade råvaror - kött, fisk, grönsaker, bröd... Vårt utbud följer säsongen, vi vill inspirera till matlagning och gemensamma måltider. Opinionsundersökningar visar att allt fler konsumenter vill veta varifrån deras mat kommer. Vi vill bevara den traditionsenliga men delvis försvunna kvartersbutiken, och erbjuda stadsdelens invånare en möjlighet att lätt få tag på till exempel färsk strömming, ekobröd eller närodlade rödbetor.

I hörnet av Fabriksgatan och Jungfustigen, i södra Helsingfors, har ett butiksutrymme blivit ledigt. Utrymmet intresserar också andra företagare. Med den här adressen vill vi övertyga hyresvärden om att invånarna i de södra stadsdelarna är intresserade av att hitta färska, närproducerade säsongvaror i sina hemknutar.

Genom att underteckna adressen bidrar du till kvalitet på matborden!