Anttilantalo säilytettävä

julkisuudessa on kerrottu, että Keravalla oleva "Anttilan talo" (osoite kauppakaari 1, 04200 Kerava) aiotaan purkaa. Aikomus asettuu outoon valoon, kun tiedetään kiinteistön olevan hyvässä kunnossa, jossa on myös toimivat lämpö-, sähkö- ja vesisyötöt. Ne voidaa sisäperuskorjauksen yhteydessä päivittää nykyajan vaatimuksia vastaaviksi. Lisäksi kiinteistön tyhjillään oleviin osiin voidaan tehdä uusille yrittäjille-, Keravan kaupungille-, järjestöille ja vaikkapa poliisielle palvelupisteet. Samaalla säilyisivät Anttilan talossa olevat työpaikat ja -palvelut ja Keravan keskustassa oleva kävelykatu säilyisi suosittuna kohtauspaikkana

Näin vältettäisiin kiinteistön purkamisesta aiheutuvat kalliit katutyöt ja liikennehaitat, joita purkutyöt aiheuttavat. Taloudellinen ja järkevät toiminta olisi estetty usean vuoden ajaksi. Vaarassa olisi myös hyvin suositun Aurinkomäen kulttuurikeskuksen toiminta.

Anttilantalon säilyminen tekee Keravasta paikkakunnan, jossa kaikkien on hyvä asua ja elää ja jossa palvelut ovat "kävelymatkan päässä". Tämä voi toteutua, jos on riittävästi allekirjoituksia adressit.com listalla.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Kari Kuulas voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…