Ässä Hässäkkä takaisin kauppoihin

Tämän addressin tarkoituksena on kiinnittää Fazerin huomio vuonna 2010 alunperin julkaistun Ässä Hässäkkä-karkkipussin säilyneeseen kysyntään.

Ässä Hässäkkä pussi oli monen lempiherkku sen omalaatuisen koostumuksen ja mielenkiintoisten makujen vuoksi. Fazerin sittemmin julkaisemat makeispussit eivät ole kyenneet tavoittamaan samaa koostumusten ja makujen harmoniaa, mikä kiteytyi esimerkiksi Ässä Hässäkän pienissä, vaaleanpunaisissa vesimelonikarkeissa, tai suuremmassa kolanmakuisessa plus-merkin muotoisessa salmiakkikarkissa. Vaikka Fazer-konsernin uudemmatkin makeispussit ovat hyviä, ei mikään ole kyennyt korvaamaan markkinoilta poistunutta Ässä Hässäkkää.

Tästä syystä uskon, että tämä pussi ansaitsisi toisen mahdollisuuden. Uusien Ässä-sarjan herkkujen määrä myös kasvaa joka vuosi ja monesti maut ja ideat ovat Ässä Hässäkkää paljon monimutkaisempia, sekä erikoisempia. Maailma voisi olla näistä syistä valmiimpi kokeilemaan Ässä Hässäkkää kuin vuonna 2010 ja ne, jotka siitä alun perin nauttivat pääsisivät yhä kokemaan makeiset niiden alkuperäisessä loistossaan.

Allekirjoita siis addressi jos pidit Ässä Hässäkkä-makeispussista ja/tai haluaisit tilaisuuden tullen päästä maistamaan niitä uudelleen.6411401037887.jpeg

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Otso Pänttönen voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…