Ässä Hässäkkä takaisin kauppoihin

Tämän adressin tarkoituksena on kiinnittää Fazerin huomio vuonna 2010 alunperin julkaistun Ässä Hässäkkä-karkkipussin säilyneeseen kysyntään.

Ässä Hässäkkä pussi oli monen lempiherkku sen omalaatuisen koostumuksen ja mielenkiintoisten makujen vuoksi. Fazerin sittemmin julkaisemat makeispussit eivät ole kyenneet tavoittamaan samaa koostumusten ja makujen harmoniaa, mikä kiteytyi esimerkiksi Ässä Hässäkän pienissä, vaaleanpunaisissa vesimelonikarkeissa, tai suuremmassa kolanmakuisessa plus-merkin muotoisessa salmiakkikarkissa. Vaikka Fazer-konsernin uudemmatkin makeispussit ovat hyviä, ei mikään ole kyennyt korvaamaan markkinoilta poistunutta Ässä Hässäkkää.

Tästä syystä uskon, että tämä pussi ansaitsisi toisen mahdollisuuden. Uusien Ässä-sarjan herkkujen määrä myös kasvaa joka vuosi ja monesti maut ja ideat ovat Ässä Hässäkkää paljon monimutkaisempia, sekä erikoisempia. Maailma voisi olla näistä syistä valmiimpi kokeilemaan Ässä Hässäkkää kuin vuonna 2010 ja ne, jotka siitä alun perin nauttivat pääsisivät yhä kokemaan makeiset niiden alkuperäisessä loistossaan.

Allekirjoita siis adressi jos pidit Ässä Hässäkkä-makeispussista ja/tai haluaisit tilaisuuden tullen päästä maistamaan niitä uudelleen.

*LISÄYS*

Kiitoksia kaikille allekirjoittaneille! Adressi on jo nyt kerännyt enemmän allekirjoituksia, kuin odotin. Allekirjoituksia on tullut ympäri Suomea, niin toivon että yhä jaatte tätä adressia eteenpäin, että asialle saataisiin vielä lisää näkyvyyttä! :)

Olen myös tehnyt muutamia löytöjä, jotka saattavat Ässä Hässäkän faneja kiinnostaa! Niin kuin joku olikin jo kommenteissa kirjoittanut, oli Fazerin "Makea Moka" pusseissa vähän aikaa sitten ainakin niitä mustia karkkeja Ässä Hässäkästä. Näitä ei ole missään muualla, joten vaikutti kiinnostavalta!

Toinen löytö: ÄSSÄ HÄSSÄKKÄ näkynyt Tiktokissa "kkauppias"-käyttäjän videossa! Kaverini lähetti tämän minulle ja videolla siis eräs K-kauppias vetää kassista tulevia uutuustuotteita Fazerilta. Näiden joukossa näkyi ÄSSÄ HÄSSÄKKÄ! Unelmista saattaa siis olla tulossa totta!
6411401037887.jpeg