Prätkähiiret Marsista DVD-boksit ja esitys

Lainaus Wikipediasta:

"Prätkähiiret (alkuperäiseltä nimeltä Biker Mice from Mars) on yhdysvaltalainen Rick Ungarin luoma 1990-luvulla valmistunut 65-osainen piirrossarja. Piirrossarjan tuotti Brentwood Television Funnies.

Suomessa sarja esitettiin ensimmäisen kerran MTV3-kanavalla vuosina 19941996 suomenkielisellä jälkiäänityksellä. Sarjan jälkiäänityksen teki Film & Cartoon Finland.

Sarja nousi ensimmäisellä esityskerrallaan suureen suosioon ja sen johdosta sitä on toivottu jatkuvasti uusintana 1990-luvulta lähtien. MTV3 aloitti sarjan esittämisen alusta toukokuussa 2007 ja esitti sitä elokuuhun 2007 asti. Uusinnat jatkuivat marraskuussa 2007. Helmikuusta kesäkuuhun 2008 sarja esitettiin kokonaisuudessaan televisiokanava Subilla.[1] Sarja on esitetty kokonaisuudessaan myös Sub Juniori-maksukanavalla."

---------------------------------------

Vanhojen, alkuperäisten Prätkähiirten kaikki tuotentokaudet DVD-bokseina myyntiin Suomessa. Amerikassa on jo kyseisenlainen DVD-boksi, joka sisältää Prätkähiirten ensimmäisen tuotantokauden jaksot englanniksi.

---------------------------------------

Lisäksi adressi koskee toivomusta esittää alkuperäiset Prätkähiiret Marsista (Suomeksi) kolmatta kertaa MTV3-kanavalla.

Valtavan suosion saaneet alkuperäiset Prätkähiiret takaisin.