CANNABIS SKALL INTE LEGALISERAS / SVENSK UNGDOM DROGTESTAS

Efter att ha bekantat mig med Svensk Ungdom och deras agenda efter en artikel i Vasabladet där SU:s ordförande Frida Sigfrids förespråkar en legalisering av cannabis i Finland och säger att SFP borde godkänna avkriminaliseringen av drogen cannabis, ansåg jag det av ytterst nödvändighet att skapa denna adress. Ett politiskt parti för ungdomar skall INTE förespråka droger.

Man hänvisar till källor som WHO och andra liberala instanser MEN man tänker man på de ungdomar man försöker nå? Människor i åldern 14-29 år.

Droger är INGET alternativ och detta är otroligt alarmerande. Vill du att ditt barns eller din ungdoms talan skall föras av ett parti som förespråkar legalisering av droger.

Tänker inte här och nu ta upp allt men efter ett långvarigt missbruk VET jag att drogen cannabis skadar och ÄR en inkörsport till tyngre droger.

1.Ett politiskt parti som Svensk Ungdom skall INTE förespråka legalisering av droger.

2. Samtliga personer som har an ansvarsroll inom Svensk Ungdom borde drogtestas

Skriv under för ungdomarnas skulle och för att stoppa framfarten av droger i vårt land.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Pontus Back voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…