Diabeetikoille mahdollisuus armeijaan

Tiedättekö mikä on suomen kansallistauti? Diabetes. Suomessa on noin 350 000 diagnosoitua hoidossa olevaa diabeetikkoa. On myös Suomen kansalaisen velvollisuus puolustaa meidän maatamme viimeiseen mieheen ja naiseen asti. Vuonna 2016 vain 36% kävi varusmiespalvelun kun lopu 63% vetosi poliittisiin tai uskonnoliin syihin. 36% ei ole tarpeeksi puolustaa tätä maata, joten minusta jopa tasapuolisuuden takia olisi tärkeää että diabeetikoille annettaisiin mahdollisuus suorittaa edes joitakin varusmies koulutuksia kunhan hoitotasapaino on tarpeeksi hyvä. Itse olen odottanut armeijaa koko elämäni ja tänään se evättiin minulta diabeteksen takia. Onko Suomen puolustusvoimilla varaa lähettää muuten kykeneviä ja motivoituneita kansalaisia kotiin tämän takia? Ymmärrän että kaikkiin tehtäviin meitä ei voi pistää mutta kuten muonitus ja radioliikenne ja vartio tehtävät onnistuu edelleen yhtä hyvin kuin muilla. Joten nyt vetoan muihin kanssa-ajattelijoihin että tulekaan meitä tässä adressissa. Olkaa kilttejä ja ajatelkaa jos teidän lapsi ei ikinä saavuttaisi unelmaansa jonkun siarauden takia. Ajatelkaa jos te ette saavuttaisi unelmianne sairauden takia. Joten pyydän, antakaa tukenne tälle adressille nii autamme muita toteuttaa unelmiaan ja nostamaan Suomen puolustusvoimien tasoa ja osaamista.

Jaska Aleksi Örnberg    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Jaska Aleksi Örnberg voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…