DVD - julkaisut Salatut elämät - televisiosarjaan

Salatut elämät (salkkarit) on Fremantle Productions Oy:n tuottama ja televisiokanava Mtv3:n esittämä suomalainen saippua/draamasarja. Suomessa sarja sai ensiesityksensä Mtv3:lla 1999.

Sarja perustuu alkuperäiskäsikirjoitukseen, vaikka usein väitetään sarjan liittyvän australialaisen Grundy Televisionin Neighbours - saippuasarjan ohjelmaformaattiin. Tapahtumat sijoittuvat kuvitteelliselle Pihlajakadulle Helsingin Ullanlinnassa. Sisäkohtaukset puolestaan Konalan rakennetussa studiossa. Ulkokohtauksista suuri osa kuvataan Ullanlinnan Huvilakadulla, joka esittää sarjan Pihlajakatua; ulkokuvauksia on kuitenkin tehty myös muualla Helsingissä ja Etelä-Suomessa, ja sarja on vieraillut Lapissa ja Kanariansaarilla saakka.

Tällä hetkellä sarja on yksi maan suosituimpia suomalaisia televisiosarjoja ja faneja sarjalla on tuhansia. Tämän johdosta sarja kerää joka viikko tuhansia sarjan faneja television ääreen sen saippuamaisuutensa vuoksi. Tämän johdosta Salattujen elämien katsojaluvut ovat useaan kertaan ylittäneet miljoonan rajan. Sarja on vuonna 2001 saanut yleisö Venlan. Sarjan suosion arvioidaankin perustuen sen perhekeskeisyyteensä. Sarja käsittelee päivittäisiä asioita aina perhe-elämän kriiseihin asti kuten bulimia, avioero, petos, sydänsurut, huumeet, alkoholismi ja monia muita päivittäisiä asioita, jotka ovat valitettavasti nykypäivää monissa suomalaisissa perheissä.

Nyt sinulla sarjan todellinen fani on mahdollisuus yrittää saada tämä upea ja koukuttava sarja dvd -julkaisulle. Eikö olisikin mukavaa, jos saisimme salkkari - dvdt markkinoille? Runsaiden vuosien aikana on tullut paljon faneja ja jaksoja on ostettu fanien takia lisää. Miksi ei sitten dvd:tä? Mitä vielä sanoisit, eikö olisikin sitten joskus kun sarja kokonaisuudessaan loppuu, niin kiva nähdä vielä kerran koko upea sarja dvd:llä, vaikka pimeiden talvi-iltojen ja pakkasten keskellä?

Jos vastasit kyllä kysymyksiini ja haluat nähdä salkkareita dvd:llä ja olet siten kanssani samoilla raiteilla. Niin muistathan silloin jättää jälkesi adressiin?

13.11.2008

Jos mtv3 lopettaa meillä sarjan näyttämisen me toivomme että käteemme jäisivät kaikki sarjan Dvd:t, jotta me salkkari fanit voisimme nähdä salkkareita jatkossakin dvd:n muodossa. Tämän syyn johdosta me tarvitsemme ehdottomasti jokaikisen salkkari fanin nimet adressiin, myös sinunkin joten auta meitä osaltasi lisäämällä nimesi. Muistathan vielä levittää sanaa Facebookissa, messengerissa tai muulla tavoin sukulaisten, perheen, kavereiden ja tuttujen parissa. Muista myös laittaa katsojapalautetta maikkarille ja tuotantoyhtiölle,joka estää maikkaria ja tuotantoyhtiötä unohtamasta vaatimustamme,sillä me adressin allekirjoittaneet toivomme saavamme apua dvd:eitten hankintaan maikkarilta ja tuotantoyhtiöltä.

23.7.2009

*Adressi tullaan lähettämään maikkarille kun 2500 nimeä on listassa, joten reippaasti KERTOMAAN asiasta eteenpäin. Tämän jälkeen adressi suljetaan. Jos asiamme toteutuu tulen laittamaan myöhemmin tähän adressiin dvd:tten ilmestymisaikataulun. Jos Salatuista elämistä ennen nimi määrää ilmestyy markkinoille salkkari dvd:t silloin adressi sulkeutuu heti kun viesti tavoittaa minut ja tämän jälkeen lista lähtee maikkarille kiitosten kera. Adressiin ilmestyy tällöinkin dvd:tten ilmestymisaikataulu kunhan ehdin sitä päivittämään. Jos asia unohtuu emaililla saa kiinni.*