Ei GMO soijaa Suomeen

TAVOITTEENA GEENIMUUNNELLUISTA ORGANISMEISTA VAPAA SUOMI

Miten onnistuisimme herättämään itsessämme tahdon kiinnostua geenitekniikasta ja geenimuuntelusta ja selvittää siitä aiheutuvat riskit ja vaarat niin että kykenemme vastustamaan muuntogeenisen maatalouden rakentumista ja vahvistamaan kestävää luomu- ja biodynaamista ruuantuotantoa? Ryhdymmekö toimimaan vasta sitten, kun on pakko, kun asia tavalla tai toisella koskettaa henkilökohtaisesti?

Suomeen ei ole tähän saakka saanut tuoda muuntogeenisiä kasveja eikä elintarvikkeita. Nyt LSO ja HK ovat avaamassa portteja tuomalla eläinten rehuksi GMO soijaa. Ihmettelemme, että ennen asiaa koskevaa päätöstä ei ainakaan julkisesti ole keskusteltu gm-rehuilla ruokittujen eläinkokeiden tuloksista, joissa koe-eläimet ovat saaneet vakavia sisäelinvaurioita ja joissa eläimiä on kuollut.

Tämä adressi toimitetaan sekä Maa- ja metsätalousministeriöön että muuntogeenistä soijaa Suomeen tuoviin yrityksiin.

Me allekirjoittaneet haluamme säilyttää Suomen GMO vapaana maana!

Elonkierto ry

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Ari Hellsten voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Pitäisikö valtion kasvattaa tukeaan kulttuurille ja taiteelle?