Ei hybridivarikkoa Laajasaloon.Laajasalon uimarannan liikuntapuistoalue on suojeltava rakentamiselta!

Laajasalon uimarannan alue on Yliskylässä sijaitsevien koulujen ja alueen tuhansien asukkaiden keskeinen liikuntapuisto, ja-virkistysalue. Alueella sijaitsevat pururadat ja lentopallokentät sekä juoksurata pesäpallo,-ja jalkapallokenttineen palvelevat koko Laajasalon asukkaita ympärivuotisesti. Lisäksi alueeseen liittyvä luonnonvarainen uimaranta metsäalueineen liittyy Laajasalolle omintakeiseen vanhaan kulttuurimaisemakokonaisuuten.                                                                                 Uimaranta2.jpegTämä kokonaisuus on pysyvästi suojeltava kaikelta rakentamiselta.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Chrisse Candolin voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…