Ei pankkiveroa!

Pankkivero vie työpaikkoja ja hidastaa talouden toipumista

Eduskunnan käsittelyssä on esitys ensi vuonna voimaantulevasta pankkiverosta. Pankkivero on tämän hetken suhdannetilanteeseen sopimaton uusi kuluerä, jonka maksavat pankkien asiakkaat lainojen korkomarginaalien kautta. Nämä pankkien asiakkaat ovat tavallisia asuntovelallisia ja pienyrittäjiä.

Myös pankkien työntekijät joutuvat tuntemaan nahoissaan pankkiveron. Kilometritehtaalle joutuvat työntekijät ovat pienipalkkaisia palveluneuvojia – pääosin naisia. Pankkitoimihenkilön keskipalkka vuonna 2011 oli 2736 euroa. Miljoona euroa pankkiveroa = 20 työtöntä pankkitoimihenkilöä. Ja hallituksen tavoitteena on kerätä pankkiverolla 170 miljoonaa euroa!

En halua pankkiveroa Suomeen!

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Antti Hakala voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Pitäisikö kannabis laillistaa?