En äänestä ketään, joka äänestää EU-elpymispaketin puolesta

Tämän adressin tarkoituksena on saattaa kansanedustajien tietoon, ennen elpymispaketti-äänestystä, se tosiasia, että Suomessa on paljon ihmisiä, jotka eivät hyväksy EU-elpymispakettia. Me emme tule jatkossa äänestämään sellaisia poliitikkoja, jotka äänestävät paketin puolesta tai äänestävät tyhjää tässä kansakunnan kohtalon kysymyksessä.

"Vetoan kansanedustajiin. Olen 16-vuotias ja me nuoret joudumme laskunne maksamaan. Kaatakaa tämä paketti. Kaikille on selvää, ettei elpymispaketti ole kertaluontoinen, se vie meidät tulonsiirtounioniin. En ikinä äänestä ketään, joka äänestää tämän puolesta!"

Näin totesi nuorukainen Twitterissä. Twiitti on saanut tähän mennessä 1740 tykkäystä ja 190 jakoa. Twiitin jakoi myös Atte Kaleva, Kokoomuksen varakansanedustaja, joka vastustaa EU-elpymispakettia.

Meidän on saatava tietää, kuinka paljon meitä tällälailla ajattelevia ihmisiä Suomessa on ja välitettävä tämä viesti kiireesti kaikille kansanedustajille, jotta he voivat vielä harkita omaa äänestyskäyttäytymistään.

EU-elpymispaketin haitat:

- Huono diili Suomelle

- Rikkoo EU:n perussopimuksia

- Johtaa yhteisen velanoton ja vastuiden kautta EU:n suoraan verotusoikeuteen ja siten liittovaltiokehitykseen

Tieto tämän adressin olemassaolosta välitetään kaikille Suomen kansanedustajille ennen elpymispaketti-äänestystä.

Elpymispaketti-äänestyksen jälkeen kaikille adressin allekirjoittaneille lähetetään lista niiden poliitikkojen nimistä, jotka ovat äänestäneet EU-elpymispaketista "Jaa" tai "Tyhjä".

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Juho Hirvelä voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…