Eroa, Marko "Fobba" Forss!

Tiistaina 27.11 nettipoliisi Marko Forss jakoi Twitterissä erittäin rasistisen vitsin, edesajaen rasistisia stereotypioita (mm. "Kaikki romanit ovat myymälävarkaita") ja lietsoen vihaa meidän kulttuuririkasta romanivähemmistöä kohtaan.

- Kerrottiin poliisiporukalla keikkoihin liittyviä hauskoja tapauksia. Jostakin syystä monissa hyvissä letkautuksissa oli mukana romani. Paras juttu, jossa romanilta tippui pakastekana vaatteista kaupassa. Poliisin ottaessa kiinni seuruetta, yksi miehistä tokaisi kovaan ääneen: "kuka heitti meidän Allua pakastekanalla, kuka?"

Marko "Fobba" Forss, nettipoliisi/rasisti
Poliisi, joka on tunnettu suvaitsevaisuuden ja tasa-arvon puolestapuhuja, on nyt itse langennut rasistiseen vihapuheeseen. Kuvataiteilija-toimittaja Rakel Liekki sekä vasemmistopoliitikko Dan Koivulaakso ovat jo kerenneet vastata nettipoliisin vihapuheeseen, mutta nyt meidän pitää muuttaa sanat teoiksi. Jos olet suvaitsevaisuuden ja tasa-arvon puolella ja haluat osallistua rasismin ja vihapuheen kitkentään Suomessa, allekirjoita tämä adressi HETI!

Jamppa Kemppainen    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Jamppa Kemppainen voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Pitääkö valtion tukea huippu-urheilua?