Estrella Kickers takaisin markkinoille

Toiveeni on, että Estrella toisi 90-luvun alkupuolella markkinoidut Kickers sipsit takaisin markkinoille. Nämähän olivat mitä parhaimpia sipsejä ja moni on jo ehtinyt niiden katoamista kaupoista harmitella ja kummastella. Niin valitettavaa kuin se onkin, niin tälle sipsille ei löydy edes varteenotettavaa kilpailijaa nykyisistä sipsivalikoimista.

Mikäli joku ei muista kyseisiä sipsejä nimeltään niin kysessä olivat kolmion muotoiset, ilmeisesti jonkun sortin maissi&peruna tärkkelyksestä valmistetut ilmavat lastut joissa oli pieniä reikiä. Mausteena näissä oli Sourcream & Onion. nams.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Antti Luoma-aho voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Tulisiko lapsilisää korottaa?