Etäkoulun uudelleen aloittamiset.

Tämän hetken vallitsevan tilanteen sekä rajusti lyhyessä ajassa kasvaneiden korona tartuntojen vuoksi olisi aivan kaikkien terveyden edun mukaista siirtyä pikaisesti etäkoulun käyntiin takaisin!

Meillä on kaksi kouluikäistä teinipoikaa 12 sekä 15 vuotiaat jotka kokevat todella suurta korona ahdistusta sen vuoksi koska koulussa ei välitetä turvaväleistä,porrastetuista ruokailuista,eikä kukaan muu pidä kasvomaskeja kuin he!

Toinen vanhemmista sairastaa vakavaa sairautta ja toisella on perussairaus,nyt lapset pelkäävät mennä kouluun sillä he eivät halua kummankaan vanhemman sairastuvan koronaan,

joka voisi olla kohtalokas jopa heille itselleen,vaikka ovatkin nuoria ja terveitä.

On täysin absurdia ja vastuutonta juuri tässä tilanteessa ottaa matkustusrajoitukset pois kun tauti on vain lisääntynyt jo oman maan oppilaitoksissa hälyttävää vauhtia,haluaisin että nyt olisi kaikkien yksilöiden sekä ennen kaikkea lasten vanhempien otettava vastuu omien lastensa sekä oman terveyden puolesta ja vaatia etäkoulun aloittamista! Hallitukselle on tärkeämpää vain nyt tulostavoitteellisuus ja bisneksen tekeminen,meneekö sinun tai lapsesi terveys rahan edelle?!

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Marcus Sandell voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…