Kannabis lailliseksi

Kommentoitu viesti

Youth against drugs

#4032 hyi

25.03.2013 14:51

Mä oon kerran kokeillu kannabista ja heti sen jälkeen jouduin pariks viikoks hoitoon.. Ja kaikki mun kaverit jotka on polttanu kannabista on nyt tällä hetkellä jossain hoidossa.. Kerran yks mun kaveri sai yliannostuksen kun poltti gramman kerralla.. Sinne meni taas yks hyvä ihmishenki.. Älkää kokeilko

Vastaukset


Vieras

#4037 Re: hyi

2013-04-09 08:08:47

Veijo Vilperi

#4041 Re: hyi

2013-04-24 02:58:49

#4032: Youth against drugs - hyi

Väitän että valehtelet. Et varmasti ikinä ole kokeillut kannabista ja kirjoitit tämän luulessasi että joku oikeasti uskoisi. Syyt joista päättelen tämän olevan valetta:

1. Kerran kokeilusta ei joudu hoitoon ellei:

a) omaa suhteellisen harvinaista periymää joka olisi voinut laukaista psykoosin.

b) hädissäsi kaatunut portaissa tai juossut auton alle. (kumpikin näistä syistä on epätodennäköisiä koska hamppu etenkin ensimmäisillä kerroilla "jumittaa" eli ei tee mieli edes liikkua huoneen puolelta toiselle vaan istua paikoillaan, koska kokemus voi olla hieman intessiivinen.)

2. Mainitset useiden kavereidesi joutuneen "hoitoon" mutta et selvästikkään ymmärrä millainen tämä hoito edes olisi koska sairaala hoitoon he eivät pelkällä hampulla ole päässeet

3. Tämä lause itsessään todistaa ettet aiheesta tiedä yhtään mitään

"Kerran yks mun kaveri sai yliannostuksen kun poltti gramman kerralla.. Sinne meni taas yks hyvä ihmishenki..".

Millainen sydämmetön pas*a kertoisi läheisen kuolemasta muodossa "Kerran yks mun kaveri". Kannabis "yliannostuksen" voi ottaa mutta ei siihen voi kuolla siitä tulee paha olo, kylmä hiki ja se menee parissa tunnissa ohi. Yliannostus raja joka on voisi olla myrkyllisyydeltään vaarallinen on jossain yli kilon polttelun takana eikä suinkaan gramman. Kannabikseen itsessään ei kukaan ole ikinä kuollut ja jos jossain niin kävisi etenkin suomessa siitä olisi joka ikisessä lehdessä otsikko.

Kannabiksen takia on voinut kuolla mutta ne ovat tapahtuneet tilanteissa: henkilö X ollut päihteiden vaikutuksen alainen ja lähtenyt ajamaan autoa (mikä on henkilön itsensä vika että lähtenyt ajamaan autoa tilanteessa jossa ei ole ollut selvä). Tälläisiä kuoleman tapauksia löytyy mutta ne eivät ole kannabiksen syytä vaa tyhmien ihmisten jotka ovat valintansa tehneet ja ei kannabis ei muuta loogista ajattelua niin paljoa että joku kannabiksen takia kuvittelisi että laittoman huumaus aineen alaisena ajaminen olisi hyvä idea.

Olen pahoillani kaikkien niiden puolesta jotka ovat läheisiään menettäneet ja kannabis on ollut kuvioissa mukana mutta hävetkää kun kirjoitatte että he olisivat vain hampun takia kuolleet. Moiset tekstit alentavat heidät varoittaviksi ja epätodellisiksi narkkari satuhahmoiksi ja mielestäni se ei ole reilua kuolleita kohtaan.

huoh...

#4049 Re: hyi

2013-06-12 11:47:45

#4032: Youth against drugs - hyi

jaaa sehän oli sit eka kuolema kannabikselle mut sitä ei oo ilmeisesti tilastoitu xDDDD

 

alkoholikuolemat - (montakohan kymmentä miljoonaa niitä nyt olikaan)

kannabiskuolemat - 0