Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#6676 Re: Re: Hiljainen varmuus

05.04.2013 19:48

#6671: - Re: Hiljainen varmuus

Olen kanssasi samaa mieltä! Itse olen kristitty ja homoseksuaali ja tämä kielenkäyttö on todella törkeätä!!

En voi tajuta kuinka joku voi käyttää tällaista kieltä kanssaveljistään ja sisaristaan. Tiedän että on monia jotka eivät tätä avioliittolakia hyväksy MUTTA on myös monia jotka tekevät työtä sen saavuttamiseksi! Joten toivon että et tuomitse kaikkia uskovia näitten kirjoitusten takia!

Mukavaa perjantai illan jatkoa sinulle!

Vastaukset


Vieras

#6681 Re: Re: Re: Hiljainen varmuus

2013-04-05 19:55:35

#6676: - Re: Re: Hiljainen varmuus

"En voi tajuta kuinka joku voi käyttää tällaista kieltä kanssaveljistään ja sisaristaan."

Juu, täällä nähdyt raivoamiset ja muut verbaaliset rimanalitukset ovat jälleen olleet omaa luokkaansa. Joillakin ihmisillä - ja mikä hälyttävää, kristityiksi itseään kutsuvilla - ei ole minkäänlaisia sosiaalisia pidäkkeitä siinä vaiheessa, kun anonymiteetin suojasta voi huudella aivan mitä sattuu. No, ainakin kokoelmani kummallisimmista kristittyjen reaktioista kasvaa jälleen kohisten.

Näistä huolimatta mainiota perjantaita myös sinulle, ja jaksamista!


Vieras

#6690 Re: Re: Re: Hiljainen varmuus

2013-04-05 20:59:18

#6676: - Re: Re: Hiljainen varmuus

kristitty ja homo. Jos todella olet kristitty niin Sana kehoittaa sinua parannukseen ei jatkamaan haureudessa, sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen herraksesi niin silloin olet uusi luomus. Älä pilkkaa Kristusta, koska jos olet homo ja jos harrastat homouden tekoja, niin varmaan tiedät mitä Sana sanoo haureuden harjoittamisesta. Olet todella vaarallisilla vesillä.

taku

#6707 Re: Re: Re: Hiljainen varmuus

2013-04-06 00:18:49

#6676: - Re: Re: Hiljainen varmuus

Vaikka olenkin sukupuolineutraalia avioliittoa vastaan olen kanssasi täysin samaa mieltä siitä että täällä on esitetty todella törkeitä ja loukkaavia kommentteja homoista.Jos olet kristitty tiedät myös varmaan se mikä ero on tuomita ihinen ja tuomita teot.Minä esimerkiksi pidän HOMOSEKSUAALISIA TEKOJA syninä mutta en millään lailla väitä että homot oliivat ihmisenä yhtään muita huonompia.Voit lohduttautuasillä että nämä ala arvoiset kommentit kääntyvät itseään vastaan.Jos nämä vouhottajat olis pitäny suunsa kiinni ei sukupuolineutraali avioliittolaki ois ikinä saanut näin suurta kannatusta.Sukupuolineutraali avioliitto tulee menemään läpi elleivät siten nämä tyypit jollain tavalla opi pitämään turpaansa kiinni

Heikki

#6754 Re: Re: Re: Hiljainen varmuus

2013-04-06 09:00:04

#6676: - Re: Re: Hiljainen varmuus 

 

"Olen kanssasi samaa mieltä! Itse olen kristitty ja homoseksuaali..." Älä valehtele! Et voi olla molempia. Opetuslapset eli kristityt eivät tee tahallista syntiä! Yhtä järjetöntä olisi väittää olevansa kristitty parittaja tai huumetrokari! Ef 1:13-14 Hänessä on teihinkin, sittenkuin olitte kuulleet TOTUUDEN sanan, pelastuksenne evankeliumin, USKOVIKSI TULTUANNE pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti, sen, joka on meidän perintömme vakuutena, hänen omaisuutensa lunastamiseksi - hänen kirkkautensa kiitokseksi Hebr 1026-29 Sillä jos me tahallamme teemme syntiä, päästyämme totuuden tuntoon, niin ei ole enää uhria meidän syntiemme edestä, vaan hirmuinen tuomion odotus ja tulen kiivaus, joka on kuluttava vastustajat. Joka hylkää Mooseksen lain, sen pitää armotta kahden tai kolmen todistajan todistuksen nojalla kuoleman: kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä!