Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

tero p.

#6694 Re: Re: Re: Re: Re: Hiljainen varmuus

05.04.2013 21:19

#6689: - Re: Re: Re: Re: Hiljainen varmuus

 

Itse veikkaisin että joukossa on muutama häirikkö ja vitsiniekka, mutta aika varma olen että kyllä täällä ihmiset ihan oikeita mielipiteitään esittävät suurimmaksi osaksi. Tämä siksi että näihin samoihin mielipiteisiin törmää joka paikassa, joko omalla nimellä esitettynä internetissä tai sitten ihan kasvokkainkin.

 

Adressin esittämää ajatusmaailmaa (siis tämä adressi itsessäänhän on ihan yhtä tyhjän kanssa, sillä ei ole mitään vaikutusta mihinkään mutta adressia tukevat ovat ajatuksineen liikkeellä ja heidän ajatuksiinsa voi vaikuttaa tai päästä ainakin käsiksi jos ovat kommunikaation ulottumattomissa) vastaan olen kuitenkin nähnyt käytävän puhtaasti asiallisella, joskin silloin tälloin piikittelevällä ja tarpeen tullen ilkeän purevalla tavalla, järkiargumentein ja argumentteja tukevin todistein.

 

Et ehkä ole sitä ymmärtänyt, mutta täälläkin esiintyneen kaltaisia kristittyjä ei tarvitse mustamaalata, he tekevät sen ihan itse. Olen jopa vähän yllättynyt kuinka keskustelukyvytöntä, ilkeää ja suoraan sanottuna tyhmää porukkaa täälläkin on kristittynä kirjoitellut. Lisäksi on valehdeltu ja siivutettu todisteet jotka todistavat heidän näkökulmansa vääriksi.

 

Hävetkää, idiootit!

Vastaukset


Vieras

#6695 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hiljainen varmuus

2013-04-05 21:26:09

#6694: tero p. - Re: Re: Re: Re: Re: Hiljainen varmuus

Vastaat kuin homolehden ohjeessa kehoitetaan. Kaikki homoutta vastustajat tulee saada kuvattua rasisteiksi. Itse teette juuri kuin homolehtenne opastaa. Homous tulee näyttää positiiviselta. Toisten todisteet tulee kumota ilman keinoja kaihtamatta. Onko sulla kotona peiliä. Mene hyvä ystävä peilin eteen ja kato kuka siellä suu vaahdossa puuhuu niinkuin on opetettu. Herää hyvä ystävä.