Kelujärven kyläkoulu on säilytettävä aluekouluna

Kommentoitu viesti

Vieras
Vieras

#80 Re: Re: kateus on kamala tauti...

01.03.2011 16:31

#79: juupa juu - Re: kateus on kamala tauti... 

 Sepä se... aina on tapeltu pikkuasioistakin katheuksissa ja näkee sen tässäkin ei edes kaikki Kelujärviläiset eikä Puolakkavaaralaisetkaan seiso tämän asian takana yhtenä miehenä. Kas joku saattaapi hyötyä siitä pikkusen enemmän kuin minä itse. Laittakaa vaan lapsenne kirkonkylän kouluihin kiusattavaksi ja sielläpä sitä hyvässä seurassa oppii käytöstavoille ja ennen kaikkia ku siellä on niin mahdottoman hyvät opettajat ja muutenkin siellä on kaikki paremmin. Siispä ku kerran olette viisaudessanne niin päätähnet, niin pönkkä ovelle vaan ja nuoret taipaleelle.

 

Vastaukset

Vieras
Vieras

#81 Re: Re: Re: kateus on kamala tauti...

2011-03-01 17:02:08

#80: Vieras - Re: Re: kateus on kamala tauti... 

 Sen verran sanon vaan, että me lomamökkien ja autiotilojen omistajat emme koulua kaipaa. Meille ja monille kylissä vielä asuville etenkin vanhuksille tärkeämpi asia olis ollut jo vuosia kauppa joko Kelujärvellä tai Puolakkavaarassa.  Joskus vanhoina hyvinä aikoina Kelujärvellä taisi olla kolme kauppaa, baari, posti ja seppä. Näistä ei tietääkseni ole jäljellä muita kuin seppä ja hänelläkään ei taida olla jatkajaa. Yhtä asiaa olen usein pohtinut eli miksi Puolakkavaarassa ei ole eikä ole koskaan ollut kauppaa, vaikka siellä asukkaat on aina olleet enemmän yhteenhiileen puhaltavia kuin Kelujärviläiset.

voi voi...
Vieras

#90 Re: Re: Re: kateus on kamala tauti...

2011-03-31 19:16:28

#80: Vieras - Re: Re: kateus on kamala tauti... 

  kylän kouluissa on parempi opetus mitä kelujärvenkoulussa sillä siellä on  nelosille on oma ope ja vitosille oma ja kaikillle muillekkin eikä ole niin  että kaikki on samassa läjässä