Turun päivystävä eläinlääkäriasema vaihtoon!

Kommentoitu viesti

Riikka K

#164 Re: Hohhoijaa

13.08.2013 20:06

#154: - Hohhoijaa

"Tosiasiahan on se, että silloin kun tapahtuu oikeasti hoitovirhe, niin siitä tehdään reklamaatio ja asia menee eläinlääkintävahinkojen arviolautakunnan käsiteltäväksi."

Ei mene näin. Reklamaatio menee suoraan Tuhatjalkaan. Jos et hyväksy heidän omaa päätöstä, voit itse viedä asian eteenpäin arviolautakuntaan ja maksaa siitä 150 euroa.

Itse maksan mielelläni lääkäriin isojakin summia jos saan rahoilleni vastinetta,eli LAADUKASTA hoitoa ja ystävällistä ASIAKASPALVELUA. Nyt toisella koirallani on tulossa iso leikkaus, joka ei olisi edes pakollinen, mutta parantaa sen elämänlaatua, ja maksan mielelläni Vettoriin reilun 1000 euroa,koska olen saanut sieltä AINA todella hyvää asiakaspalvelua, ja laadukasta hoitoa, sekä lääkäreillä on aito kiinnostus koiriini, ja niiden vointiin. Maksan mielelläni sinne vähän suuremman summan esim rokotuksesta, koska saan rahoilleni vastinetta,ja tulee aina siellä käydessä todella hyvä, ja luottavainen olo.

 

Vastaukset


Vieras

#166 Re: Re: Hohhoijaa

2013-08-14 07:17:57

#164: Riikka K - Re: Hohhoijaa

Tarkoitin kirjoituksellani sitä, että mikäli OIKEASTI hoitovirhe on tapahtunut, niin omistaja kyllä vie asian eteenpäin. Pakko ei ole tehdä edes reklamaatiota, vaan asian voi viedä suoraan eläinlääkintävahinkojen arviolautakunnan käsiteltäväksi. Hoitovirheen tapahtuessa 150 euron hinta asian selvittämisestä ei ole korkea, mutta se vähentää selkeästi turhien ilmoitusten tekemistä. Summasumlaarum, olen edelleen sitä mieltä että nämä ihmiset jotka täällä netissä mesovat kauhutarinoitaan viemättä asiaa eteenpäin, ovat joko jättäneet kertomatta koko totuuden tapahtuneesta tai suurentelevat tapahtunutta mehevämmän jutun toivossa.

Uskomattomalta tuntuu valittaminen esim. siitä että omistaja on ITSE joutunut pitämään lemmikistään kiinni hoitopöydällä kun eläinlääkäri on tutkinut potilasta. Tai siitä että omistaja on joutunut olemaan ITSE hoitohuoneessa valvomassa nesteytyksessä olevaa eläintään. Onhan se ihan kauheeta ja todella huonoa palvelua ;)