Turun päivystävä eläinlääkäriasema vaihtoon!

Vieras

/ #166 Re: Re: Hohhoijaa

14.08.2013 07:17

#164: Riikka K - Re: Hohhoijaa

Tarkoitin kirjoituksellani sitä, että mikäli OIKEASTI hoitovirhe on tapahtunut, niin omistaja kyllä vie asian eteenpäin. Pakko ei ole tehdä edes reklamaatiota, vaan asian voi viedä suoraan eläinlääkintävahinkojen arviolautakunnan käsiteltäväksi. Hoitovirheen tapahtuessa 150 euron hinta asian selvittämisestä ei ole korkea, mutta se vähentää selkeästi turhien ilmoitusten tekemistä. Summasumlaarum, olen edelleen sitä mieltä että nämä ihmiset jotka täällä netissä mesovat kauhutarinoitaan viemättä asiaa eteenpäin, ovat joko jättäneet kertomatta koko totuuden tapahtuneesta tai suurentelevat tapahtunutta mehevämmän jutun toivossa.

Uskomattomalta tuntuu valittaminen esim. siitä että omistaja on ITSE joutunut pitämään lemmikistään kiinni hoitopöydällä kun eläinlääkäri on tutkinut potilasta. Tai siitä että omistaja on joutunut olemaan ITSE hoitohuoneessa valvomassa nesteytyksessä olevaa eläintään. Onhan se ihan kauheeta ja todella huonoa palvelua ;)