LASTENSUOJELULAKI UUSIKSI

Kommentoitu viesti

Ani Leikonniemi

#10 Re:

05.09.2013 11:22

#1: -

Ja mistähän kummasta näitä nimimerkin takaa huutelijoita oikein ilmaantuukin? Heitä, jotka eivät todellakaan tee lastemme etujen ajamiseksi yhtään mitään muuta kuin julkeasti rienaavat heitä, joilla on todellinen hätä maamme huonosta lastensuojelun tilasta.

Sinä kommentti 1:n laittaja: annat ymmärtää tuntevasi lastensuojelulain. Toivon todella, ettet sinä ole yksi heistä, jotka sitä lakia käyttävät työssään ja lukevat sitä kuin piru raamattua. Eli perheitä rikkoen.

Mistä olet saanut oikeuden panetella adressin tekijää? --> lainaus tektistäsi: "Siis kuka älyllisesti hyvin rajoittunut " Jos minua alat panetella, selvitän kuka olet vaikka pyritkin toimimaan anonyymisti.

 

Vastaukset


Vieras

#13 Re: Re:

2013-09-05 11:27:31

#10: Ani Leikonniemi - Re:

Sinä syytät panettelusta ja adressissa väitetään sossuja lainrikkojiksi ja rikollisiksi?

Eli sossuja saa haukkua vaikka kuinka paljon, mutta tyhmää adressia ei saa sanoa tyhmäksi?

 

 

 

 

 

Kristiina Eloperä

#97 Re: Re:

2017-01-02 21:22:21

#10: Ani Leikonniemi - Re:  

Ani Leikonniemi, kehtaatkin syyttää ketään muuta panettelusta, kun itse olet tehnyt sitä useaa ihmistä kohtaan. Sosiaalityön viranomaiset ovat ihmisiä, jotka tekevät äärimmäisen rankkaa työtä, ja he joutuvat päivittäin käsittelemään vaikeita aiheita. Sinä olet päättänyt ottaa roolin, joka on oikeutettu puhumaan heistä työn ulkopuolella heidän koko nimillään, arvostellen heidän työtään ja puhumalla heistä alentavasti "sossuina". Asia, jota pohjimmiltaan ajat voi olla hyvä ja arvostettava, mutta tekisitkö sen loukkaamatta turhaan sosiaalityöntekijöitä, jotka pyrkivät tekemään kunnioitettavaa työtä lapsiperheiden puolesta. Älä sokaistu vihasta ja osoita väärään suuntaan syyttävää sormea. Tunnen paljon ihmisiä, jotka ovat sosiaalityöntekijöitä ja heillä on sydän oikealla paikalla ja he pyrkivät aina toimimaan lapsen hyväksi. Minua surettaa lukea sinun toimestasi heitä epäkunniottavaa tekstiä.