Muuramen Sykkeen toiminta uhattuna

Kommentoitu viesti


Vieras

#19

19.05.2011 18:37

Alle 18-vuotiaiden vuorot säilyvät edelleen maksuttomina. Jotenkin nyt tuntuu, että tässä yhteydessä lasten ryhmien lakkauttamista käytetään uhkailuna saada ihmiset hätääntymään asiasta. Voisiko adressin aloittanut kommentoida, kuinka suuri tuo maksujen korotus tulisi jäsentä kohti olemaan?

Vastaukset


Vieras

#21 Re:

2011-05-19 20:29:18

#19: -  

Adressin aloittanut viettää nyt hyvin ansaittua lomaa loppuviikon ja palaa maanantaina työn äären. Itse laskin, että korotus aikuisjäsenille olisi kaudessa n.25,-. (korjatkaa Sykkeen aktiivit, jos olen väärässä).Lasten ryhmiin hölmöt päätökset eivät voi vaikuttaa. Tärkein kysymys ei kuitenkaan liity osamaksukauppaan, vaan siihen miten tärkeänä pidämme Sykkeen kaltaista toimintaa kunnassamme. Kunnallemme tämä on talouden kannalta merkityksetön asia (onneksi) elämme hyvinvoivassa kunnassa. Arvokeskustelun paikka. Ottakaa kunnanvaltuutetut kantaa asiaan. Sykkeen toiminnasta olen ymmärtänyt, että tarkoitus on tarjota laadukasta harrastustoimintaa lapsi / aikuisjäsenille. Toiminnan ylläpitämiseen kuitenkin tarvitaan tukea. Muuramen kunnan tuki on ollut yhteisin verovaroin rakennettujen liikuntasalien maksuttomuus. Nettotuki n.5000,- esitetyillä hinnolla.

Petteri Pitkälä