jaahallihanke

Kommentoitu viesti

Hannu

#14 Re: Paikka väärä

30.05.2011 21:16

Paikka on hyvä ja kaikki asiasta jotain tietävät ovat myös selvillä siitä, että Kaarela, Kannelmäki, Konala alueet on käyty kaupungin toimesta hyvin tarkkaan läpi. Tämä on paras paikka.

Vastaukset

Matti Joutkoski

#72 Re: Re: Paikka väärä

2011-07-01 11:01:08

#14: Hannu - Re: Paikka väärä

Miksei hallia rakenneta Kaarelantien jalkapallokentälle, jossa olisi laajennustilaa pohjoiseen aivan riittävästi? Nyt suunniteltu paikka ja sen liikenneyhteydet eivät ole loppuun asti mietittyjä, paremmin toimisi tuo Kaarelantien kenttä. Nykyisessä sijainnissa on vielä se riski, että iso osa liikenteestä tulee Kaarelantielle, sen sijaan, että kiertäisi Hämeenlinnantien kautta.

Itse asun Maununnevalla ja kannatan itse hanketta, olen juniorina pelannut Jokereissa kiekkoa ja tiedän miltä matkustaminen tuntuu, halleja ei ole yhtään liikaa. Ihan sama juttu jalkapallossa, talviolosuhteet todella heikot. Parasta olisi, kun näitä urheilupaikkoja keskitettäisiin, sen sijaan että niitä ripotellaan sinne tänne. Optimi olisi, että jäähalli tulisi Kaarelantien kentän kupeeseen ja sen viereen keinonurmi + kupla (kuten HPS-halli Pakilassa), siihen voisi esim. HJK:ta + kaupunkia pyytää mukaan.

Ja jos/kun paikallisia ihmisiä haluaa hankkeen taakse kosiskella, mielelläni näkisin jonkinlaista yhteistyötä paikallisten koulujen kanssa, jotka halleja voisi vastapainoksi hyödyntää päiväaikana.

t. matti