Maahanmuuttajien tuet

Kommentoitu viesti


Vieras

#1990

08.12.2013 22:17

Ette ole tyhmyyksissänne ymmärtäneet edes omaa etuanne. Minä pärjään kyllä aina, maksettakoot kelle mitä hyvänsä ja mistä hyvänsä, mutta pitäkää te lompakostanne kiinni. Se siitä.

Vastaukset


Vieras

#1992 Re:

2013-12-09 00:19:02

#1990: - Minä pärjään kyllä aina

Tommonen sossupummi enemmän käy rehellisen veronmaksajan kukkarolla kuin kukaan maahanmuuttaja.

KÄYRÄTORVI

#1994 Re:

2013-12-09 10:52:45

#1990: - Minä pärjään kyllä aina, maksettakoot kelle mitä hyvänsä ja mistä hyvänsä

Olet näköjään pimeetä työtä tekevä meidän kaikkien elätettävänä oleva sossupummi.

Niin kyllähän sinä hyvin elät. Kiinnittäisit kuitenkin sinäkin huomiosi ja tarmosi asioihin, jotka todella vaikuttavat meidän kaikkien suomalaisten hyvinvointiin, kuten harmaan talouden kitkemiseen.

HUOM. TÄMÄKÄÄN EI OLE MAAHANMUUTTAJIEN SYYTÄ; NOH EHKÄ HYVIN PIENELTÄ OSIN.

SUOMALLAISET ITSE SIELLÄ HÄÄRÄÄVÄT JOKO SUORANAISESTI TAI TAUSTAVOIMINA.

KIINNITTÄKÄÄ HUOMIO ETTÄ 4-6 MRD ON VUOSITTAIN. KYMMENESSÄ VUODESSA YLI 60 MRD ELI 60 000 000 000 EUROA.

Alla oleva suoraan kopioitu Hesarista HS 9.12.2013

"Harmaassa taloudessa riittää kitkettävää

Har­maan ta­lou­den tor­jun­ta on hal­li­tuk­sen kär­ki­hank­kei­ta. Sen kit­ke­mi­nen on myös kan­nat­ta­vaa. Har­maan ta­lou­den vuok­si vuo­sit­tain jää saa­mat­ta ar­viol­ta 4–6 mil­jar­din eu­ron ve­ro­tu­lot. Täl­lä sum­mal­la kat­tai­si jo puo­let hal­li­tuk­sen huo­le­na ole­vas­ta jul­ki­sen sek­to­rin kes­tä­vyys­va­jees­ta.

Ylei­sin­tä har­maa ta­lous ja pi­meä työ­voi­ma ovat työ­voi­ma­val­tai­sil­la aloil­la: ra­ken­nuk­sil­la, baa­reis­sa ja kam­paa­mois­sa. Har­maa­ta ta­lout­ta esiin­tyy eni­ten siel­lä, mis­sä kaup­paa käy­dään kä­tei­sel­lä."